EUROCOPA
Brais Méndez, convocat amb la selecció espanyola
El Celta de Vigo ha anunciat que Luis Enrique ha cridat l’extrem perquè s’incorpori a la concentració
Després del positiu de Busquets per coronavirus, la selecció ha trucat al ‘celtiña’ perquè torni de les vacances

dqipvusxgaa8rbu
Després del positiu i consegüent aïllament de Sergio Busquets després de donar positiu per coronavirus, segueixen els moviments en la convocatòria d’Espanya en la preparació de l’Eurocopa i el Celta ha anunciat aquest dilluns oficialment, abans que la Federació, que Luis Enrique ha decidit convocar d’urgència Brais Méndez, l’atacant gallec que ja va debutar amb la selecció el novembre del 2018.
En principi, sembla que el seleccionador pot haver pres la determinació de substituir el barcelonista Busquets, aïllat ja a casa seva per superar la quarantena obligatòria després de donar positiu, però el comunicat del Celta específica que s’incorpora «per als entrenaments de preparació de l’Eurocopa 2021» i pot ser que tingui a veure amb els problemes físics que fa temps que arrossega Adama Traoré, un jugador de la seva pròpia demarcació.
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Des d’aquest 1 de juliol Catalunya estrena estructura judicial: desapareixen els jutjats unipersonals i arrenquen les oficines de justícia en 561 municipis
- Sutton estrenarà al setembre una reforma integral
- El taxista que comparteix cartell amb Helen Mirren