EUROCOPA
Brais Méndez, convocat amb la selecció espanyola
El Celta de Vigo ha anunciat que Luis Enrique ha cridat l’extrem perquè s’incorpori a la concentració
Després del positiu de Busquets per coronavirus, la selecció ha trucat al ‘celtiña’ perquè torni de les vacances
dqipvusxgaa8rbu
Després del positiu i consegüent aïllament de Sergio Busquets després de donar positiu per coronavirus, segueixen els moviments en la convocatòria d’Espanya en la preparació de l’Eurocopa i el Celta ha anunciat aquest dilluns oficialment, abans que la Federació, que Luis Enrique ha decidit convocar d’urgència Brais Méndez, l’atacant gallec que ja va debutar amb la selecció el novembre del 2018.
En principi, sembla que el seleccionador pot haver pres la determinació de substituir el barcelonista Busquets, aïllat ja a casa seva per superar la quarantena obligatòria després de donar positiu, però el comunicat del Celta específica que s’incorpora «per als entrenaments de preparació de l’Eurocopa 2021» i pot ser que tingui a veure amb els problemes físics que fa temps que arrossega Adama Traoré, un jugador de la seva pròpia demarcació.
- Caos ferroviari a Catalunya Adif reobre parcialment el túnel de Rubí i reprèn la circulació de mercaderies
- Hypatia III Estel Blay, de Manresa, liderarà una missió 'marciana' a l’illa deshabitada més gran del món: «Les condicions són molt dures i més complexes»
- Gastronomia Joan Roca, un dels millors xefs del món, revela els tres millors restaurants de Catalunya
- Des d’aquest dijous Catalunya suma sis radars mòbils a l’AP-7 als quatre que hi ha i vigilarà la velocitat en els 344 quilòmetres de la via
- Claus de l’horitzó judicial ¿Com queda la situació de Puigdemont després de la sentència del TJUE sobre la immunitat? ¿Quins procediments continuen pendents?
