BAIXA A LA SUPERCOPA
Ter Stegen es lesiona a l’Aràbia i torna immediatament a Barcelona
El club, que ha reclutat Kochen d’urgència, no ha precisat la lesió de l’alemany
Poc més de 24 hores durarà la presència de Marc-André Ter Stegen a Jidda. El porter tornarà a Barcelona en les pròximes hores després de patir una lesió a l’entrenament previ a la semifinal de la Supercopa que el Barça disputarà aquest vespre contra l’Athletic, a partir de les 20.00 hores.
El club va anunciar la lesió i la decisió que abandonés la concentració passada la mitjanit saudita, tot i que no ha precisat de quin mal es tracta ni de la gravetat. La conseqüència immediata és que Diego Kochen, porter del filial, ha sigut cridat d’urgència perquè viatgi a Jidda.
Joan Garcia, titular a la Supercopa
Notícies relacionadesEn l’àmbit esportiu, la lesió no genera grans maldecaps al Barça. Flick va confirmar queJoan Garcia també serà el titular a la Supercopa i compta amb Wojciech Szczesny com a alternativa.
El club, de fet, és favorable a una sortida de l’alemany en aquest mercat d’hivern si encaixen les condicions. Una nova lesió posaria en risc aquesta possible operació, a l’espera de conèixer la gravetat d’aquesta.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Pont ¿Quins supermercats estan oberts l’1 de maig, Dia del Treballador, a Barcelona i Catalunya? Horari de Lidl, Mercadona i la resta de botigues
- Pont ¿Quins centres comercials estan oberts l’1 de maig, Dia del Treballador, a Barcelona i Catalunya?
- Peramato relleva la fiscal superior que es va enfrontar a García Ortiz
- "Si ens enfonsem, pot passar qualsevol cosa", reconeixen els socialistes
- Comuns acusa el Govern de "poc contundent" amb les multes al límit de lloguer
