Kounde renova pel Barça fins al 2030
Jules Koundé, en un entrenamiento del Barça en la gira asiática. /
Tenia contracte fins al 30 de juny del 2027 i el tindrà fins al 30 de juny del 2030. Jules Kounde està a punt de renovar el seu compromís amb el Barça. El defensa dona per tancat l’acord, que quedarà segellat quan l’equip aterri a Barcelona la setmana vinent. La plantilla jugarà aquest dijous el primer amistós a Corea del Sud, contra el FC Seül, i dilluns vinent el segon contra el Daegu FC, al terme del qual haurà acabat la gira.
Kounde va anunciar ahir a Seül la renovació del contracte. "Ha anat tot bastant ràpid, ja que tant el club com jo teníem la mateixa idea de seguir junts", comentava el defensa, que va arribar el 2022 procedent del Sevilla a canvi de 50 milions més 5 en variables, un preu que el convertia llavors en un dels deu centrals més cars de la història. El rendiment que ha ofert ha justificat l’alta inversió que es va fer en ell. "Estic molt content, molt a gust a l’equip i amb l’ambició del club, agraït de ser en un lloc on cada any es lluita per tots els títols", deia el francès, sens dubte comparant la seva etapa al Barça amb l’època de penúria i declivi que viu el Sevilla.
Dos blaugranes més estan en via de renovar. Són Eric Garcia i Frenkie de Jong. Tots dos acaben l’any 2026. El neerlandès estava pendent de canviar de representant per culminar les converses.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
