Waterpolo
Espanya bat Grècia i ja és a la final del Mundial
La selecció espanyola de waterpolo masculina es va classificar ahir per a la final del Mundial de Singapur. Tres anys després d’alçar el títol de Budapest 2022, Espanya es col·loca a un pas de conquerir la cinquena medalla consecutiva en un Campionat del Món després d’aconseguir la victòria davant Grècia en una soferta tanda de penals (9-11) després que el partit acabés amb empat (7-7). Només Hongria –la vencedora de la segona semifinal contra Sèrbia (18-19)– pot evitar la gesta del conjunt de David Martín aquest dijous a la final (11.35 h, Teleesport), en la lluita per l’or.
Espanya va començar el partit amb encert en els llançaments i es va avançar primer al marcador, gràcies a un gol d’Alejandro Bustos. A través de bons bloquejos en defensa, la selecció va aprofitar la majoria de superioritats en atac en el primer parcial, fet que va permetre ampliar la distància per a Espanya a l’arribar al descans (3-6).
No obstant, en la represa l’equip de David Martín va entrar en una demolidora sequera anotadora (només va marcar un gol), cosa que va permetre als hel·lens avançar-se (7-6) al marcador. Quan faltaven quatre segons, Alberto Munárriz va marcar l’empat per a Espanya i enviar així l’enfrontament a la tanda de penals, en què el porter Unai Aguirre va ser determinant.
- Educació Ja és oficial: dates, requisits i novetats dels vals escolars de Catalunya
- Exercici físic Inés Morán, entrenadora personal: "Una planxa cada dia pot ser millor que fer abdominals"
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- Estafes L’OCU avisa: així actuen els ciberdelinqüents que buiden comptes bancaris sense robar la targeta
- Així es transforma la teva pell quan deixes de menjar sucre
