Futbol
Ter Stegen es queda al gimnàs en la primera sessió de la temporada
Marc-André ter Stegen no es va entrenar ahir amb la resta de la plantilla en la primera sessió de pretemporada del Barça de Hansi Flick. El porter alemany "s’ha exercitat al marge del grup fent exercicis de gimnàs", va indicar el club.
L’absència en el primer entrenament reforça la situació d’excepcionalitat amb què comença el nou curs Ter Stegen, el qual la direcció esportiva del FC Barcelona voldria que sortís aquest estiu per alleujar la massa salarial, en vista del pes del seu contracte.
L’aposta de l’entitat és l’exporter de l’Espanyol Joan Garcia, fitxat aquest estiu, i Ter Stegen ha perdut el favor de l’entitat, que vol sense dissimulació la seva sortida. La pressió perquè accepti alguna oferta s’ha anat incrementant en els últims dies.
El club no va emetre cap comunicat mèdic ni cap informe de lesió del porter. Simplement una nota informativa per comunicar que l’alemany no havia format part del grup en l’entrenament inaugural de la pretemporada, a la mitja tarda d’ahir.
Sortida de Pablo Torre
Paral·lelament, l’entitat blaugrana va oficialitzar ahir l’acord a què va arribar amb el Mallorca per a la venda de Pablo Torre. El club blaugrana es reserva un dret de recompra i el 50% de la plusvàlua d’una futura venda.
Notícies relacionadesPablo Torre va firmar després de passar la revisió mèdica per quatre temporades amb l’entitat balear, que ha abonat al FC Barcelona uns cinc milions d’euros.
I un que se’n va i un altre que ve. El Barça va fer oficial també el fitxatge de l’extrem suec Roony Bardghji, que va arribar divendres a Barcelona. Va firmar fins a finals de la temporada 2028-29 i tindrà fitxa del filial, si bé farà la pretemporada amb el primer equip. Flick dirà després quin és el destí del jugador de 19 anys procedent del FC Copenhaguen.
- Educació a Catalunya Així són els 9 col·legis de Barcelona de la llista Forbes 2026 de millors escoles d'Espanya: molt anglès i activitats a l'aire lliure
- Cost de la vida L'IPC es manté en el 2% al febrer a Catalunya, per sota de la mitjana espanyola
- Sinistralitat urbana Ni alcohol ni velocitat: la causa real de la majoria d’accidents a Barcelona
- Combustibles Preu de la gasolina i del dièsel avui, 13 de març, a Espanya per la Guerra de l'Iran: els carburants continuen pujant
- Dificultats burocràtiques Uns pares cedeixen la representació legal de la seva filla amb discapacitat als seus germans per falta de "competències digitals"
