PER 5 MILIONS
Barça i Mallorca ultimen l'acord per Pablo Torre
Ansu Fati és per ara l'única sortida de la plantilla del Barça: una cessió al Mónaco amb opció de compra. Pablo Torre serà el primer traspàs de la temporada en un vestidor amb més integrants que fitxes disponibles. El club blaugrana ultima la venda del centrocampista càntabre per uns 5 milions d'euros, segons diverses informacions. L'acord està proper i podria anunciar-se en les properes hores.
Ocupa Pablo Torre (22 anys) una de les demarcacions més superpoblades de la plantilla. Hansi Flick té set centrocampistes per a tres places (De Jong, Gavi, Pedri, Fermín, Bernal, Casadó i el propi Torre), més altres jugadors susceptibles de jugar en aquesta posició en cas de necessitat: Christensen, Dani Olmo i Raphinha. Torre ha estat, amb diferència, el menys utilitzat per l'entrenador després de Marc Bernal, lesionat des d'agost. Només ha jugat 420 minuts repartits en 13 aparicions sobre 60 partits oficials possibles. No obstant això, ha marcat quatre gols, tres a la Lliga.
L'operació camina en el procés de conclusió amb la revisió mèdica del futbolista a Palma i la redacció dels contractes. El Barça, a part de cobrar 5 milions, inclou en les seves exigències el 50% d'una futura venda. Tots dos clubs discutien l'opció de recompra del club blaugrana, que té en alta consideració Torre encara que li concedeix poques opcions de jugar. Ho va fer poc amb Xavi Hernández a la seva arribada el 2022 (13 partits, els mateixos que dues campanyes després) i quelcom més en la seva cessió al Girona (23-24, on va jugar 29 partits, 802 minuts) quan Oriol Romeu va fer el camí invers.
- Reforma del sistema de salut català Salut aposta perquè els hospitals comarcals «comparteixin» metges per evitar el seu tancament per manca de personal
- Política econòmica La Generalitat tornarà a firmar nous crèdits amb els bancs després de 14 anys depenent del FLA
- Confessió íntima Alejandro Sanz s’obre com mai sobre la seva salut mental: «Vaig estar medicat»
- Criteris científics 22 ajuntaments del Montseny aproven limitar l’extracció d’aigua mineral
- Crisi ferroviària El Govern anuncia que Rodalies recuperarà la circulació sense talls la setmana que ve
