De desnonat a intocable: Raphinha renova fins al 2028
Raphinha estava fora del Barça. Fora és fora. Se sentia una peça prescindible, desproveït de la confiança, sense entendre els canvis de Xavi. Li havia arrabassat l’autoestima i es plantejava agafar els diners de l’Aràbia Saudita. "Flick m’ho va canviar tot", va confessar el brasiler, convertit en capità, pilar i intocable del triplet domèstic. Va renovar ahir fins al 2028 amb millora salarial.
Temes:
- Producte de temporada Els amants dels ‘calçots’ ja tenen app: nou mapa per trobar les millors ‘calçotades’
- Agressió sexual El jutge accepta la rectificació de Mouliaá i torna a citar Errejón per comunicar-li l’obertura de judici per agressió sexual
- ACTUALITAT BLAUGRANA Rafa Yuste, president en funcions del Barça: «Allò del VAR va ser una vergonya, demanarem explicacions»
- Aturades a tot Espanya Així impactarà en la sanitat catalana la vaga de metges de la setmana que ve: la primària, al 25%, i l’activitat urgent, garantida
- Celebració anòmala Vaga, clausura d’escoles per vent i rua a porta tancada per pluja: ¿com han viscut les famílies aquesta ‘setmana horribilis’ de Carnaval?
