El Barça torna estomacat de Mònaco i amb la segona derrota

El Barça torna de Mònaco amb la segona derrota en dos partits (92-79) i sense donar mostres d’impedir la tercera si no hi ha un gir radical. A punt de l’eliminació en el play-off, el conjunt de Joan Peñarroya ha de guanyar els dos partits del Palau (dimecres i divendres) i forçar el cinquè que el torni a l’escorxador. A la Salle Gaston Médecin, que acaull un equip de macarres molt a l’estil del que va encunyar Detroit Pistons amb els seus bad boys.
El conjunt de Vassilis Spanoulis va aconseguir, a cop de les garrotades que van acompanyar les seves cistelles, descentrar un Barça fugisser al contacte. Sense igualar el llistó de bel·licositat, tampoc va poder mantenir el ritme anotador que el caracteritza. L’únic que destaca de la personalitat d’aquest equip, amb una actitud que, en canvi, podria qualificar-se de passiva i pusil·lànime.
Satoransky, xiulat, va esmenar el seu primer partit i va multiplicar la seva puntuació. Parker, també provocat, igual que Punter, va anotar més, però a l’altra banda de la pista es volia corregir Alpha Diallo, que va sumar 14 dels 16 punts inicials del Mònaco. A diferència del partit inicial, el Barça va anar sempre a remolc en el resultat i després de lesionar-se Vesely va arribar a perdre de 19. Quan va veure que ja tenia fermada la victòria, el Mònaco va deixar d’estovar i el Barça va mig maquillar la puntuació final.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE