Ante Tomic: "No és difícil estar bé en un lloc on et cuiden i t’estimen"
Fa 38 anys dilluns que ve. ¿És real el que està aconseguint aquesta temporada?
És real perquè està passant. Jo no ho veig tan especial. Simplement estic tenint uns bons partits i estic jugant bé. I el que és més important, l’equip està fent-ho bé en la Lliga.
Deia el seu amic Marcelinho Huertas quan va complir 40 anys que la clau és aprofitar el que es fa molt bé i no arriscar gaire. ¿Hi està d’acord?
Jo tenia un entrenador que deia que has d’anar endavant amb les teves fortaleses i mirar d’amagar al màxim les teves debilitats.
¿Es cuida molt?
Sí i no. En la nostra família de vegades mengem una pizza i no passa res, tampoc es pot viure sense gaudir d’algunes coses.
Després de jugar en el Madrid i en el Barça fins al 2020, ¿li va costar adaptar-se a altres objectius no tan ambiciosos en la Penya?
No, gens. Sobretot perquè no vaig haver de canviar casa meva. Per a un esportista i per a una família això és el més important. I no és tan difícil estar bé en un lloc on et cuiden i t’estimen.
Siguem realistes. ¿El Joventut pot guanyar la Copa?
¡És clar que sí! La Copa és una competició diferent i especial.
El rival a quarts, l’Unicaja, és especial per la intensitat que posa sempre. ¿Pensa igual?
Sempre va al cent per cent.
¿És la mostra que sense tants diners es pot fer un bon equip?
Per descomptat.
Acaba contracte al juny. ¿Li agradaria continuar a la Penya?
Bona pregunta... M’agradaria mirar altres ofertes, però deixant clar que m’agradaria continuar a la Penya.
Notícies relacionades¿Es veu encara a Catalunya d’aquí 20 anys?
D’aquí 20 no ho sé, però si em dius d’aquí 10 o 15 anys, sí. Les meves filles són catalanes. Estan bé a l’escola, amb amics, i la meva dona i jo tenim la nostra vida aquí.
- Exclusiva Vilaplana va ensenyar un vídeo d’Utiel inundat a Mazón a El Ventorro a les 17.40 hores el 29-O
- Castells Els Castellers de Vilafranca signen la millor diada de la història dels castells en un Tots Sants descomunal
- Efectes de la hiperpaternitat Els pares helicòpter arriben a la universitat: «Venen a demanar explicacions sobre les notes»
- La periodista que va dinar amb Mazón el dia de la DANA, ingressada a l’hospital després de patir una crisi
- PATRIMONI La Sagrada Família ja és l’església més alta del món
- Lliga F Un bon Espanyol cau amb dignitat contra el Reial Madrid
- TENNIS Sinner destrossa Zverev i lluitarà avui pel número u
- ACTUALITAT BLAUGRANA "Sempre ajudaré i protegiré Lamine Yamal", diu Flick
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA Un Espanyol en ratxa vol tornar a guanyar a Vitòria
- Segona vida (19) / MARCOS SENNA Marcos Senna, exjugador: "Els immigrants que venen a fer el mal perjudiquen els que venim a integrar-nos"
