Un Reial Madrid insultantment jove goleja el Minera
Ancelotti fa debutar tres jugadors del planter per classificar-se a vuitens en un partit resolt amb gols de Valverde, Camavinga, Modric i Güler (2).

La Copa mola. És indiscutible. Un torneig al qual la reforma de les eliminatòries a partit únic (la semifinal és una fallada del sistema) li va anar bé. Però podria molar molt més. Per exemple, si el partit que el Reial Madrid va resoldre ahir sense problemes contra la Deportiva Minera (0-5) no es jugués a l’Estadi Cartagonova i sí a l’Ángel Celdrán de Llano, un camp amb encant al qual s’entra per una porta il·lustre. De forjat i formigó. En camps com aquests s’estan forjant a Primera RFEF Diego, Lorenzo Aguado i Chema, debutants amb la samarreta blanca i per als quals un partit de Copa sense més història quedarà gravat en la seva biografia. També per als seus rivals, que van perseguir ombres, tot i que es van emportar les seves samarretes. Només el meta Fran Martínez va ser millor que el seu homòleg, un inert Lunin en l’eliminatòria per estar a vuitens.
Als cinc minuts va clavar el primer cop Valverde, Camavinga va posar el segon després d’una fallada i Güler, el tercer amb un xut des de fora de l’àrea. Silenci a Cartagonova, un camp massa gran i per al qual les entrades van tenir un preu gens popular. Fins als 500 abonats de la Minera van pagar 70 euros per presenciar el partit del seu club. Brahim es va apropiar del partit amb Modric. Tots dos jugaven a la seva i el croat va transformar el quart per aconseguir l’ovació del Cartagonova mentre Endrick pecava d’ansietat, malgrat els nombrosos intents dels seus companys per donar-li un gol.
Ancelotti és un senyor en totes les facetes i va regalar al públic que es va deixar els diners en el partit de Copa mitja hora de Mbappé i Vinícius, que espera la decisió de Competició per la seva expulsió a Mestalla. També va complimentar Chema Andrés, migcampista del Castella, amb el seu debut. Güler va abaixar el teló amb el seu segon gol.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"