ACTUALITAT BLAUGRANA
Arran assalta la casa de Gerard Piqué de la Cerdanya: "Fora pijos"
El braç juvenil de la CUP protesta per la crisi d'habitatge a la zona
Membres d'Arran, el braç juvenil de la CUP, ha assaltat la residència de l'exfutbolista del Barça Gerard Piqué a la Cerdanya i l'ha omplert de pintades. El mateix grup ha presumit de la vandalització amb un vídeo a les xarxes socials, que emmarca en una acció de protesta per la crisi d'habitatge a la zona.
L'organització juvenil ha pintat proclames com "Fora pijos" a les parets de la segona residència de Piqué. "Estàs farta d'anar-te'n a viure fora per no poder-te pagar un habitatge a la Cerdanya? Així comença el vídeo que ha penjat Arran. "Mentre tu t'has de marxar de la Cerdanya perquè no pots pagar un lloguer, el 64% de l'habitatge són segones i terceres residències, que s'obren de mitjana 14 dies a l'any", denuncien.
Notícies relacionades
Al vídeo es veu com fan pintades amb un esprai a la residència de Piqué mentre una veu en off assegura que "els pijos de Barcelona que venen a divertir-se amb les pistes d'esquí i els camps de golf no pinten res al nostre territori".
"Passem a l'ofensiva contra el monocultiu turístic que ofega el Pirineu, contra els pijos, els rendistes i els especuladors que fan de les nostres vides una misèria", asseguren en la publicació. "Pijos de merda, no som el seu decorat", afegeixen.
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Mobilitat La línia de metro que va trencar motllos
- Tractorades Protesta del camp contra el Mercosur: agricultors catalans tallen de matinada l’AP-7 i l’N-II a Pontós i francesos es planten davant la torre Eiffel
- Trànsit Interior no multarà per un període «raonable» conductors que no portin la balisa V-16
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Propòsits sense dreceres
- Èxit musical Joe Keery (Djo), el protagonista de ‘Stranger things’ que ha desbancat Taylor Swift a Spotify
- Per llepar-se els dits Dotze bons restaurants de Gràcia que no hauries de perdre de vista
