El 26 d’octubre al bernabéu
El Barça lluirà Coldplay a la samarreta del clàssic amb el Madrid
El club pacta amb Spotify lluir el logotip de la banda anglesa, autora de la cançó ‘Viva la vida’, que va ser l’himne oficiós de l’equip de Guardiola.

La tradició continua. Karol G, Rolling Stones, Rosalia, Drake... I ara Coldplay. L’aliança estratègica segellada pel Barça amb Spotify obre la porta al fet que la samarreta blaugrana es converteixi, cada vegada que es disputa un clàssic contra el Madrid, en un anunci musical.

Lamine Yamal. | FCB /
Així passarà el 26 d’octubre al Bernabéu (21.00 h). L’equip de Flick lluirà el logotip de la banda anglesa que va donar so al Barça de Guardiola. A més, per primera vegada en aquesta iniciativa, els beneficis per la venda d’aquestes samarretes (el femení el lluirà el 2 de novembre davant l’Eibar) seran "destinats íntegrament a un projecte de UNHCR/ACNUR i la Fundació del club". Hi ha dues edicions: una de 1.899 unitats (399,99 euros) i una altra de megaexclusiva només per a 22 (2.999,99 ).
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Dos morts en un incendi agrícola a la Segarra
- Sense telèfon, sense diners, sense llit fix
- Tall de llum Una avaria deixa 1.200 abonats sense electricitat durant tota la nit a Barcelona
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Accident sense ferits Mig arbre de grans dimensions cau sobre la calçada del carrer Entença
- Universitat Catorze universitàries acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual
- Sector bancari El Sabadell defensa la venda de TSB: «Avui valem més que ahir»
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava