El 26 d’octubre al bernabéu
El Barça lluirà Coldplay a la samarreta del clàssic amb el Madrid
El club pacta amb Spotify lluir el logotip de la banda anglesa, autora de la cançó ‘Viva la vida’, que va ser l’himne oficiós de l’equip de Guardiola.

La tradició continua. Karol G, Rolling Stones, Rosalia, Drake... I ara Coldplay. L’aliança estratègica segellada pel Barça amb Spotify obre la porta al fet que la samarreta blaugrana es converteixi, cada vegada que es disputa un clàssic contra el Madrid, en un anunci musical.

Lamine Yamal. | FCB /
Així passarà el 26 d’octubre al Bernabéu (21.00 h). L’equip de Flick lluirà el logotip de la banda anglesa que va donar so al Barça de Guardiola. A més, per primera vegada en aquesta iniciativa, els beneficis per la venda d’aquestes samarretes (el femení el lluirà el 2 de novembre davant l’Eibar) seran "destinats íntegrament a un projecte de UNHCR/ACNUR i la Fundació del club". Hi ha dues edicions: una de 1.899 unitats (399,99 euros) i una altra de megaexclusiva només per a 22 (2.999,99 ).
- Sentència del TSJC Condemnen la Sagrada Família per acomiadar una treballadora l’endemà de deixar d’estar blindada per tenir un fill
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- Condemna Un jutge atorga la presó domiciliària per a Cristina Kirchner
- Rússia mata almenys 13 persones en atacs aeris contra Kíiv
- Brussel·les proposa prohibir del tot les importacions de gas rus
- Protesta Jutges i fiscals aniran a la vaga si Bolaños no retira la seva reforma
- El rearmament espanyol L’Exèrcit contacta amb enginyers experts en interferències russes