El 26 d’octubre al bernabéu
El Barça lluirà Coldplay a la samarreta del clàssic amb el Madrid
El club pacta amb Spotify lluir el logotip de la banda anglesa, autora de la cançó ‘Viva la vida’, que va ser l’himne oficiós de l’equip de Guardiola.

La tradició continua. Karol G, Rolling Stones, Rosalia, Drake... I ara Coldplay. L’aliança estratègica segellada pel Barça amb Spotify obre la porta al fet que la samarreta blaugrana es converteixi, cada vegada que es disputa un clàssic contra el Madrid, en un anunci musical.

Lamine Yamal. | FCB /
Així passarà el 26 d’octubre al Bernabéu (21.00 h). L’equip de Flick lluirà el logotip de la banda anglesa que va donar so al Barça de Guardiola. A més, per primera vegada en aquesta iniciativa, els beneficis per la venda d’aquestes samarretes (el femení el lluirà el 2 de novembre davant l’Eibar) seran "destinats íntegrament a un projecte de UNHCR/ACNUR i la Fundació del club". Hi ha dues edicions: una de 1.899 unitats (399,99 euros) i una altra de megaexclusiva només per a 22 (2.999,99 ).
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- ¿Ningú vol dimissions?
- Èxit amb Israel i fracàs amb Rússia
- Trump i Putin es veuran a Budapest per intentar "posar fi" a la guerra
- Dijous 30 d'octubre a las 18:30h El Periódico et convida a participar en el nou #afterwork, L'Hospitalet 100 anys de ciutat
- Barcelona Andrea Tova, mexicana a Catalunya: “Em vaig equivocar de país. No sabia que parlaven català”
- REIVINDICACIONS L’intrusisme inquieta els anestesistes: «Hi ha metges no especialistes que estan realitzant sedacions i això comporta greus riscos»