El 26 d’octubre al bernabéu
El Barça lluirà Coldplay a la samarreta del clàssic amb el Madrid
El club pacta amb Spotify lluir el logotip de la banda anglesa, autora de la cançó ‘Viva la vida’, que va ser l’himne oficiós de l’equip de Guardiola.
La tradició continua. Karol G, Rolling Stones, Rosalia, Drake... I ara Coldplay. L’aliança estratègica segellada pel Barça amb Spotify obre la porta al fet que la samarreta blaugrana es converteixi, cada vegada que es disputa un clàssic contra el Madrid, en un anunci musical.
Lamine Yamal. | FCB /
Així passarà el 26 d’octubre al Bernabéu (21.00 h). L’equip de Flick lluirà el logotip de la banda anglesa que va donar so al Barça de Guardiola. A més, per primera vegada en aquesta iniciativa, els beneficis per la venda d’aquestes samarretes (el femení el lluirà el 2 de novembre davant l’Eibar) seran "destinats íntegrament a un projecte de UNHCR/ACNUR i la Fundació del club". Hi ha dues edicions: una de 1.899 unitats (399,99 euros) i una altra de megaexclusiva només per a 22 (2.999,99 ).
- Ciria vol presidir el Barça per "canviar les coses"
- Una ‘Marató’ d’emocions
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: El viatge de 'Sirat'
- Eurobaròmetre Els espanyols situen l’habitatge com la seva principal preocupació i Rússia com el principal repte de la UE
- Estrena al Condal Daniel Anglès dirigeix una versió actualitzada de ‘Germans de sang’ molt ben acompanyat
- Crisi en el PSOE Cerdán passa a la defensiva al Senat i anomena «especulació» la causa al Suprem: «No pertanyo a cap trama corrupta»
- Mobilitat Terrassa eleva la pressió als cotxes: multes de 200 euros si entren sense permís en una nova àrea per als vianants
