L’exorcista

M’expliquen que Florentino, amb excel·lents relacions en una cúria vaticana que, igual que ell, viu immersa en l’exercici de la seva suprema missió pastoral de servei a la blanca paraula, ha demanat consell i favor al summe pontífex en persona. ¿El motiu? La localització i contractació urgent del millor exorcista de la Santa Seu.
A Concha Espina, mirant el calendari i veient l’estat de gràcia excepcional que lluu l’equip blaugrana en vigílies de la seva visita a Chamartín, no només comencen a estar inquiets de veritat, sinó que comencen a veure fenòmens sobrenaturals al voltant del Barça i el joc que despleguen els seus jugadors. A Àlaba, des de la porteria fins a la punta d’atac, tot sembla realment deambular en un àmbit espiritual de difícil explicació. Iñaki Peña va vestir un cridaner i premonitori color taronja, con, però ni d’aquesta manera... És tal l’empara diabòlica que els acull, que, en els dos últims partits, més de la meitat de les rematades de Lewandowski acaben dins de la porteria contrària, algun amb rocambolescos rebots, igual que més de la meitat dels gols encaixats per Iñaki són paranormalment anul·lats per detectar-se en el VAR irregularitats invisibles en directe.
Notícies relacionadesI és que no s’acaba aquí. Raphinha sembla viure posseït pel millor Neymar, Casadó per Busquets, Koundé per Dani Alves, Pedri sembla de quars irrompible... ¡Vade retro, Satanàs! Florentino està ja tan dels nervis que fins i tot li sembla veure Guardiola quan les càmeres enfoquen en realitat Hansi Flick, i és que a l’alemany només li falta adquirir aquest curiós tic nerviós d’escopir per la banda com el de Santpedor, per resultar la seva reencarnació, no quant a joc i model, però sí quant a excel·lència i efectivitat.
I no oblido Lamine Yamal. Igual que en el seu dia vam veure en el de Rosario la imatge del fill de Déu, el president blanc es dutxa avui amb aigua beneita incapaç de suportar qui ell ja percep com el fill de Beelzebub i se li apareix en somnis fent caure d’aquí pocs dies el seu nou i flamant estadi d’alumini.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- La reaparició Bernal comença un altre viatge després de la lesió