Turquia resisteix i continua endavant en una nit de tensió

En un partit molt dur, amb moltes faltes i targetes, marcat per l’expulsió primerenca de Barak i amb tangana final, Turquia va resistir l’assetjament de la República Txeca en els últims minuts per aconseguir la victòria en l’afegit i passar a vuitens com a segona de grup, mentre el combinat d’Ivan Hasek fa les maletes.
Tot va canviar per als de Hasek en el minut 20, quan es van quedar en inferioritat després de veure Barak dues targetes grogues justes en tres minuts.
Els txecs aviat es van trobar amb la crua realitat. Soucek va igualar el gol de Çalhanoglu. I es van bolcar. No tenien res a perdre. Però van veure com Cenk Tosun sentenciava una nit de tensió.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032