bàsquet
El Barça s’assegura la continuïtatde Veselyfins al 2026

Jan Vesely, un dels pivots més preuats d’Europa i el jugador més determinant del Barça en aquesta Eurolliga, va firmar ahir la renovació del seu contracte amb l’equip blaugrana fins al 30 de juny del 2026. La seva anterior vinculació expirava a l’estiu del 2025. El jugador txec, de 33 anys, ha prioritzat continuar la seva carrera a Barcelona malgrat els cants de sirena que estava rebent d’altres clubs europeus.
"La decisió ha sigut ràpida i fàcil. Soc molt feliç amb aquesta decisió i estic disfrutant molt de Barcelona", afirmava Vesely en els mitjans oficials del club després que l’entitat blaugrana anunciés un dels acords més esperats des dels despatxos.
Notícies relacionadesEl pivot txec, de fet, és el jugador amb més punts de mitjana (12,9) i més valoració (16,6) aquest curs a l’Eurolliga, on l’equip de Roger Grimau va segon, tot i que a quatre triomfs del Reial Madrid, el seu botxí a la final de la Copa. Precisament, l’eliminació de Vesely a la final disputada a Màlaga, molt discutida per Grimau, va resultar fatal per als interessos del Barça en el desenllaç del partit.
En aquest Barcelona de Roger Grimau en què s’han entrevist carències a la pintura malgrat l’arribada l’estiu passat de Willy Hernangómez, molt irregular en el terreny defensiu, el paper de Vesely es presumeix imprescindible. Més encara davant l’escàs protagonisme a l’equip del jove pivot de 19 anys James Nnaji.
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»