El Girona i el Madrid pugnen a distància pel liderat

El Girona té davant seu una prova de foc contra l’Atlètic avui a Montilivi (21.30 hores). El Reial Madrid compta amb un examen en aparença menys exigent davant el Mallorca (19.15 hores). Tots dos estan igualats a punts i el liderat en mans dels blancs per diferència de gols. Això podria canviar en funció dels marcadors dels dos partits en aquesta jornada 19 intersetmanal, tot i que no és el probable.
No és una cosa que preocupi a Míchel ara mateix. «És un partit important perquè podríem deixar a 10 punts l’Atlètic, que són molts. No serà fàcil». El tècnic del Girona es va descartar, de fet, per al títol. «Hem de fer 90 o 80 llargs punts. Són molts. El nostre objectiu és Europa. Madrid, Barça i Atlètic estan fets per lluitar per la Lliga i nosaltres no. L’objectiu no és continuar primers, sinó fer un bon any i veurem si som capaços d’arribar a Europa, una cosa molt gran».
Notícies relacionadesEn la roda de premsa prèvia, a Míchel li van preguntar també per l’interès del Barça per Aleix Garcia en aquest mercat d’hivern. No va semblar tenir por que se li escapi el centrecampista. «Necessitem jugadors del seu nivell. Em sabria greu perquè perdríem potencial. Però tinc la sensació que continuarà», va comentar.
A Madrid va parlar per primera vegada Carlo Ancelotti des que s’oficialitzés la seva renovació, descartant la seva marxa a la banqueta del Brasil, per a la qual era candidat. «No sé si el 2026 el Brasil em voldrà, no ho sé», va dir fent broma, per després deixar clar que la seva voluntat va ser sempre quedar-se al Madrid. n
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)