Hansen obre la golejada del Barça a l’Eibar i Brugts anota un triplet

L’Eibar va jugar amb sis defenses i va aguantar fins que Caroline Graham Hansen va dir prou. La davantera noruega va destapar l’ampolla i es van començar a desbordar els gols, un rere l’altre, en una explosió gasosa continguda gairebé una hora pel tap de futbolistes basques protegint l’àrea. El Barça va obtenir el resultat esperat (5-0), tot i que li va costar la virtut de la constància, de no decaure.
Al Barça li sobra fe i qualitat per fer caure qualsevol equip, encara més a un Eibar situat al soterrani de la taula, i malgrat les sensibles baixes que van forçar una alineació estranya. La fe i la qualitat que vessen en l’eixut cos de Graham Hansen, tan inexpressiva quan una verinosa centrada no troba rematadora com quan marca un golàs amb un xut creuat amb l’esquerra des de fora del vèrtex dret de l’àrea.
Notícies relacionadesGol i assistència
El Barça va trobar l’escletxa de l’encert a través de la propietària plenipotenciària de la banda dreta i va relliscar l’Eibar, que va encaixar quatre gols en 10 minuts, amb el cava escampat per la gespa. Graham va assegurar la victòria amb el gol –primer fer la feina, després disfrutar, va predicar l’austera Caroline–, que un minut després va fer la centrada per al primer dels tres gols de Brugts, un golàs de taló. La neerlandesa es va emportar la pilota del partit. Potser va demanar-ne una altra Ari Arias, que va quadrar el debut amb el seu primer gol.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Trobada Bétera s’alia amb Badalona per plantar cara a l’ocupació
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE