LI VA NEGAR LA SALUTACIÓ
Yamal disculpa el gest de menyspreu de Lewandowski: «Són coses que passen dins del camp»

Lamine Yamal va restar importància a l’incident que va tenir amb el seu company del Barcelona, Robert Lewandowski, en l’últim partit del Barça, davant l’Alabès, quan el davanter polonès el va menysprear al negar-li la salutació quan li allargava la mà. «Són coses que passen dins del camp», va explicar el jove extrem.
«Ja ho ha explicat ell [Lewandowski], són coses que passen dins del camp amb un company amb qui m’avinc. Estem feliços i contents», va aclarir a Teledeporte després del partit davant Xipre, en què va obrir el camí de la victòria amb un gol als cinc minuts.
Notícies relacionadesLamine Yamal s’havia perdut els dos últims partits per unes molèsties físiques, i en la seva tornada a la selecció va ser titular davant Xipre. Era el seu tercer partit amb l’equip espanyol, el segon en l’onze inicial. A Limassol va marcar el seu segon gol, deixant asseguts el porter i un defensa amb els seus regatejos. «He vist la pilota i al porter davant, he retallat per quedar-me sol i estic molt content pel gol i per l’equip», va explicar.
«Estic molt còmode en la selecció, amb companys que m’ajuden molt. Soc molt feliç per vestir aquesta samarreta», va sentenciar després de tancar definitivament les opcions del Marroc amb el seu tercer partit com a internacional absolut espanyol.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE