LI VA NEGAR LA SALUTACIÓ
Yamal disculpa el gest de menyspreu de Lewandowski: «Són coses que passen dins del camp»

Lamine Yamal va restar importància a l’incident que va tenir amb el seu company del Barcelona, Robert Lewandowski, en l’últim partit del Barça, davant l’Alabès, quan el davanter polonès el va menysprear al negar-li la salutació quan li allargava la mà. «Són coses que passen dins del camp», va explicar el jove extrem.
«Ja ho ha explicat ell [Lewandowski], són coses que passen dins del camp amb un company amb qui m’avinc. Estem feliços i contents», va aclarir a Teledeporte després del partit davant Xipre, en què va obrir el camí de la victòria amb un gol als cinc minuts.
Notícies relacionadesLamine Yamal s’havia perdut els dos últims partits per unes molèsties físiques, i en la seva tornada a la selecció va ser titular davant Xipre. Era el seu tercer partit amb l’equip espanyol, el segon en l’onze inicial. A Limassol va marcar el seu segon gol, deixant asseguts el porter i un defensa amb els seus regatejos. «He vist la pilota i al porter davant, he retallat per quedar-me sol i estic molt content pel gol i per l’equip», va explicar.
«Estic molt còmode en la selecció, amb companys que m’ajuden molt. Soc molt feliç per vestir aquesta samarreta», va sentenciar després de tancar definitivament les opcions del Marroc amb el seu tercer partit com a internacional absolut espanyol.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos