Tennis
Copa de Mestres | Alcaraz – Rublev, en directe
El tennista murcià s’enfronta al rus en la primera de les seves dues ‘finals’ a Torí
L’espanyol Carlos Alcaraz, condicionat per la derrota d’aquest dilluns contra l’alemany Alexander Zverev per 6-7 (3), 6-3 i 6-4, necessita una victòria davant el rus Andrey Rublev per mantenir les seves opcions de passar a les semifinals de les Finals ATP que es disputen a Torí i que juga per primera vegada en la seva carrera.
El d’El Palmar, que va ser superat després de dos sets sublims de ‘Sascha’ Zverev, s’enfrontarà com a perdedor del seu duel al perdedor del partit entre russos del mateix grup, el Vermell, que va deixar abatut Rublev, superat clarament per Medvédev en dos sets (6-4 i 6-2) després de poc més d’hora i mitja de batalla.
Una derrota contra el moscovita esgotaria pràcticament les opcions del número 2 del món.
Notícies relacionadesMalgrat la derrota, això sí, Alcaraz, que no està en la seva millor forma i acumula tres derrotes seguides, va treure una lectura positiva de la seva estrena en unes Finals ATP, el torneig que reuneix les vuit millors raquetes del circuit en el Pala Alpitour de Torí.
«És increïble. Honestament, la millor entrada al camp que he fet mai. Va ser una experiència increïble jugar el meu primer partit en el Masters, tot i que perdés», va dir en roda de premsa després de la derrota.
- Justícia Elogi del dret en temps de desordre
- Mort digna La Fiscalia no veu delicte en l’actuació dels membres del comitè d’eutanàsia de Noelia
- Xarxes socials ‘Happy slapping’, el perillós repte d’agredir menors per ‘likes’: "Multiplica la humiliació per a la víctima"
- Art Com visitar gratis el Museu Picasso de Barcelona amb visita guiada inclosa
- Montsià Mor un treballador de manteniment de camins a Ulldecona (Tarragona) en caure per un desnivell
