Barça-Reial Madrid
Les polèmiques declaracions de Gündogan després del clàssic: «Això és part del problema»

L’estrena golejadora de Gündogan com a blaugrana no va ser suficient per guanyar el clàssic. I la derrota que va situar el Barça en tercera posició, quatre punts per darrere del Reial Madrid i del Girona, va enfadar el jugador per l’actitud dels seus companys d’equip.
«Vull ser honest però sense passar-me», va afirmar el migcampista després d’acabar el partit. «No vull dir una cosa que no hauria de dir. Vinc del vestidor i òbviament la gent està decebuda però després d’un partit tan important i un resultat innecessari m’agradaria veure més enuig i decepció»
Brutal sinceritat de Gündogan. pic.twitter.com/iOyhsv14ZM
— Bruno Bergareche (@Bergareche14) October 29, 2023
Gündogan va mostrar públicament el seu enuig després d’un dels partits clau de la temporada. «Això és part del problema. Han d’aflorar les emocions quan perds. I quan saps que pots jugar millor i fer-ho millor en certes situacions», es va sincerar.
«Si no reacciones, després això es trasllada al camp. Hem de fer un pas molt gran en aquest aspecte perquè si no el Reial Madrid i fins i tot el Girona es poden escapar», va assegurar. «No vaig venir aquí per perdre aquest tipus de partits o obrir aquest tipus de bretxes. Jo també tinc responsabilitat com a jugador veterà per no permetre que l’equip deixi que passin aquestes coses», va concloure.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán