Cas Rubiales
El jutge cita Rubiales aquest divendres per l’agressió sexual a Jenni Hermoso
Citat en qualitat d’investigat

El titular del Jutjat Central d’Instrucció 1 de l’Audiència Nacional, Francisco de Jorge, ha citat l’expresident de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) Luis Rubiales per declarar com a investigat divendres vinent, 15 de setembre, a les 12 hores, en el procediment obert pel seu petó a la jugadora de futbol femení Jennifer Hermoso durant la final del Mundial.
El jutge ha acordat aquesta diligència en una providència una vegada admesa a tràmit ahir la querella de la Fiscalia contra Rubiales pels delictes d’agressió sexual i coaccions.
Temes:
Agressió sexual El Periódico de España Luis Rubiales Audiencia Nacional Reial Federació Espanyola de Futbol
- APOTEÒSIC DEBUT DEL CAMPIÓ «‘Jaja nooo! Ka pasaooo? #vargameseñor!’», va escriure Àlex Márquez al veure com corria Marc
- Seguretat Social Calcula com et queda la pensió el 2024: això és el que cobraràs | CALCULADORA
- Pòdcast Exclusiva de les Mamarazzis: Sebastián Yatra va tenir la iniciativa en la seva ruptura amb Aitana
- Tres vianants Atropellament múltiple a la plaça Espanya de Barcelona
- Protecció davant l’atur Treball planteja abaixar de 52 a 45 anys l’edat per poder cobrar el subsidi d’atur
- Goya 2024 ‘20.000 especies de abejas’ i ‘La sociedad de la nieve’ lideren les nominacions dels Goya
- Llimona & vinagre Goran Simić: vagar en la foscor
- Drets humans El Tribunal Suprem prohibeix el moviment LGBT a Rússia per «fomentar l’odi social»
- Sanitat Àsia apuja la guàrdia davant l’onada de malalties respiratòries que té la Xina
- Tribunals La víctima de Dani Alves rebutja un acord: «Les seqüeles són irreparables»