Per agressió sexual i coaccions
L’Audiència Nacional investiga ja Rubiales per agressió sexual i coaccions a Jenni Hermoso
Reclama a diversos mitjans vídeos del petó a Jenni Hermoso en diferents angles i de la celebració del Mundial
Rubiales presenta la seva dimissió com a president de la Federació després del petó no consentit a Jenni Hermoso
El titular del Jutjat Central d’Instrucció 1 de l’Audiència Nacional, Francisco de Jorge, ha admès a tràmit la querella presentada per la fiscalia per delictes d’agressió sexual i coaccions contra l’expresident de la Federació Espanyola de Futbol (RFEF) Luis Rubiales pel petó a la jugadora Jennifer Hermoso a la final del Mundial de futbol femení.
En una interlocutòria, el magistrat acorda les primeres diligències en aquest procediment, entre les quals obtenir de RTVE el vídeo o vídeos que tinguin als seus arxius que recullin el moment des de tots els angles en el qual el querellat fa el petó a la denunciant, així com els minuts immediatament anteriors i posteriors al fet relatius a la celebració del triomf de la selecció de futbol femení.
Notícies relacionadesA més, requereix a diversos mitjans el vídeo de la celebració al vestidor que té penjat a internet i el dels moments del petó i «tots els relacionats amb els fets», a més del vídeo de la celebració a l’autobús de la selecció espanyola de futbol femení.
La resolució dona trasllat a Rubiales com a querellat de l’escrit de la fiscalia perquè conegui els fets imputats i exerciti el seu dret de defensa amb totes les garanties processals.
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Primera persona Mercè Torrentallé, presidenta de les entitats de Salud Mental: "Hem fet camí, però ara falta que la joventut s'impliqui"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Any nou, les mateixes pors
- Club Entendre-hi + Animals i plantes ¿Com replantar l’arbre de Nadal després de les festes?
- Cas Koldo El jutge Puente denega l’autorització perquè Ábalos assisteixi a la comissió Koldo al Senat com va demanar el PP
- En contra del criteri de la Fiscalia El jutge obre judici oral contra Errejón per la presumpta agressió sexual a Elisa Mouliaá
