Mundial femení de futbol
El Govern confon en el BOE la ‘influencer’ Ivana Icardi amb Ivana Andrés, capitana de la selecció
La germana del futbolista Mauro Icardi apareix en la llista de les jugadores que el Consell Superior d’Esports ha reconegut el seu ingrés en el Reial Orde del Mèrit Esportiu

El Govern ha publicat avui al Butlletí Oficial de l’Estat l’ingrés en el Reial Orde del Mèrit Esportiu de les futbolistes i tècnics que el 20 de juliol passat van guanyar el Mundial femení de futbol a Sydney. Però no hi són totes les que són... ni són totes les que hi són.
Perquè en lloc de figurar Ivana Andrés, la capitana de la selecció, la dona que va aixecar el títol de campiones del món, qui apareix al llistat és la ‘influencer’ Ivana Icardi. Un error garrafal d’un escrit que ve firmat pel president del Consell Superior d’Esports, Víctor Francos.
La resolució firmada el 24 d’agost passat, tot i que publicada aquest dimarts en el BOE, concedeix a les jugadores i tècnics la medalla d’or del Reial Orde del Mèrit Esportiu, amb la clamorosa absència per error de la capitana i futbolista del Reial Madrid.
Al seu lloc, qui apareix és la ‘influencer’ Icardi, germana també de l’actual futbolista del Galatasaray, ex de PSG i Inter, Mauro Icardi. Aquesta és l’única relació amb el futbol d’una dona amb prop d’un milió de seguidors a Instagram i amb passat com a concursant de ‘Supervivientes’.
La resta de noms sí que són correctes, amb la resta de campiones del món presents al llistat, així com el seleccionador Jorge Vilda i els seus ajudants.
Fonts del CSD han reconegut l’«error humà» i han explicat que el Govern «ha iniciat ja el procediment per reparar-lo amb promptitud i així mateix s’ha enviat una carta de disculpes a qui s’hagi vist afectada per aquest error humà, que lamentem profundament».
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- La reaparició Bernal comença un altre viatge després de la lesió