FUTBOL
Explosiu tuit de Pep Guardiola pel 17-A: «¿Quant més hem d’esperar per saber de veritat què va passar el 17-A? Vergonya»

Pep Guardiola, a través del compte oficial de Twitter (ara X), ha llançat un explosiu tuit pel sisè aniversari dels atemptats terroristes a Barcelona i Cambrils.
L’entrenador català del Manchester City reclama «saber de veritat» el que va passar el 17 d’agost del 2017 a les rambles de Barcelona i Cambrils, quan van morir 16 persones i hi va haver desenes de ferits.
Fins quan més hem d’esperar per saber del cert què va passar el 17-A?
— PepTeam (@PepTeam) August 17, 2023
Estat espanyol-Generalitat, volem saber la veritat. Sou aquí per això.
Vergonya. Això és el que sento.
A totes les víctimes i familiars, dir-vos que no passa ni un dia que no pensi en vosaltres.
En el missatge, Guardiola diu que sent «vergonya» i exigeix a l’Estat espanyol i a la Generalitat que diguin la veritat del que va passar, ja que «són aquí per a això».
«Fins quan hem d’esperar per saber de veritat què va passar el 17-A? Estat espanyol-Generalitat, volem saber la veritat. Sou aquí per a això. Vergonya. Això és el que sento», diu el tuit en català.
Nou títol
Notícies relacionadesEn l’esmentat tuit, l’extècnic del Barça s’acaba solidaritzant amb víctimes i familiars, a qui s’adreça afirmant que «no passa ni un dia en què no pensi en vosaltres».
El dia abans, Guardiola, que rarament publica tuits d’índole política en els últims temps, es va proclamar campió de la Supercopa Europea al derrotar a la final el Sevilla als penals. Ja acumula 36 títols i és el segon entrenador de la història amb més trofeus.
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- La xacra de la corrupció El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- Adéu als insectes: aquesta és la planta que has de posar a casa teva
- Un informe recent Koldo, Ábalos i Cerdán: així reconstrueix l’UCO 12 anys d’una relació que va derivar en presumpta trama de corrupció
- L’agricultura del futur El delta de l’Ebre assaja cultius alternatius a l’arròs a causa de l’augment de la salinitat del terreny davant el mar
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Consell Nacional Junts es compromet a «aprofitar» la «debilitat» de Sánchez després de la caiguda de Cerdán i obre la porta a retirar el seu suport al PSOE