Delicte contra la seguretat del trànsit
Un jugador del Baxi xoca contra dos vehicles mentre conduïa begut per Manresa
Babatunde Olumuyiwa va donar positiu en el control d’alcoholèmia després del sinistre, en el qual no hi va haver cap ferit

sociedad/baxi_manresa.jpg /
Un jugador del Baxi Manresa va tenir un accident de cotxe al carrer de Sallent de Manresa l’1 de gener al matí. L’accident va passar a les 8.30 hores a l’altura del número 47 d’aquest carrer. El jugador implicat en l’accident és Babatunde Olumuyiwa, de 30 anys, segons informa ‘Regió7’.
Tal com apunta la Policia Local de Manresa, el cotxe del jugador del Baxi Manresa va xocar amb un turisme i una autocaravana que estaven estacionats a la zona. El jugador, que va ser l’única persona implicada en l’accident, va resultar il·lès. La Policia Local va efectuar la prova d’alcoholèmia, que va tenir un resultat de 0,82 mg/l en aire aspirat. Aquest resultat implica un positiu penal i la policia ja ha obert diligències contra la persona implicada per un delicte contra la seguretat del trànsit.
Després de l’accident, el cotxe va rebre un fort impacte a la part frontal esquerra, mentre que l’altre turisme implicat també va quedar afectat a la part frontal. El club va confirmar a aquest diari que la persona implicada forma part de la plantilla del primer equip, tot i que no va voler donar més detalls sobre l’accident ni va voler confirmar la identitat del denunciat.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern