ANUNCI DE LA JUNTA
El Barça permetrà fraccionar els abonaments de temporada

El Barça ha confirmat aquest dimecres que, després d’arribar a un acord amb una entitat bancària, els socis podran fraccionar els seus abonaments de la nova temporada per a l’Spotify Camp Nou i Palau Blaugrana a partir del 15 de setembre.
«Els abonaments es podran pagar en una sola vegada des del 16 d’agost o fraccionar l’import a partir del 15 de setembre. La data màxima per realitzar el pagament únic o optar per pagar a terminis serà el 10 d’octubre, i posteriorment el club passarà a cobrar la totalitat de l’import a aquelles persones que no ho hagin fet», va explicar l’entitat.
Tal com va anunciar la Junta Directiva, el Barça oferirà a partir del 15 de setembre als seus socis i sòcies abonats a l’Spotify Camp Nou, el Palau Blaugrana o que tinguin un abonament d’aparcament, la possibilitat de poder fraccionar el pagament de l’import de l’actual temporada 2022/23, després d’haver arribat a un acord amb una entitat financera per poder efectuar aquest servei.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos