Mutua Madrid Open
Rafa Nadal - Miomir Kecmanovic, en directe
El serbi Miomir Kecmanovic es va convertir en el primer rival de l’espanyol Rafael Nadalen el Mutua Madrid Open després de vèncer en el seu compromís de la ronda inicial el kazakh Alexander Bublik per 6-4 i 7-5, després de 78 minuts de partit.
Només en una ocasió abans el jugador balear ha coincidit amb Kecmanovic, que va aconseguir la seva primera victòria en el torneig madrileny on participa per segona vegada. Va ser a Acapulco fa dues temporades. El triomf va ser per a l’espanyol.
No va trobar una gran oposició el jugador de Belgrad a Bublik, que aquest any va estrenar a Montpeller el seu palmarès. Kecmanovic, que al llarg de la seva carrera només ha aixecat un trofeu, a Kitzbuhel el 2020, va conservar la seva sacada durant tot el partit. Va ser suficient amb trencar una vegada en cada set el servei del jugador kazakh per tancar el triomf.
Kecmanovic està en bona línia. Semifinalista a Munic, la setmana passada, ha arribat, almenys, als quarts de final en els últims sis tornejos que ha disputat.
Ara afronta el compromís contra Nadal en segona ronda, dimecres. Serà la nova posada en marxa del cinc vegades guanyador del Masters 1000 de Madrid, que no juga des de la final d’Indian Wells, quan va haver de parar per guarir-se d’una fissura a les costelles.
El tennista espanyol, tercer favorit, només ha perdut un partit des de començament d’any. Va ser precisament a la final d’aquell torneig, davant el nord-americà Taylor Fritz. Els altres que ha disputat, Acapulco, Obert d’Austràlia i Melbourne, van acabar amb èxit per al campió de vint-i-un títols del Grand Slam.
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Óscar Fernández Calle, candidat de Vox a Extremadura : "Guardiola va robar el canvi que volien la majoria d’extremenys"
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
