Eliminatòria gairebé resolta
Horari i on veure per TV el Liverpool-Benfica de Champions
Els anglesos ho tenen molt a favor després del clar avantatge (1-3) aconseguit a Portugal fa una setmana

El Liverpool és l’únic equip, junt amb el Madrid, que ho té tot a favor per aconseguir el pas a les semifinals de la Champions. Victòria per 1-3 en el xoc d’anada deixen ‘reds’ i blancs amb un peu i mig en l’última ronda abans de la gran final. Portugal va dictar sentència per al Benfica, que va caure de manera clara a l’Estádio da Luz davant els de Jürgen Klopp. Els gols de Konaté, Mané i Luis Diaz van ser suficients per contrarestar el gol de Darwin Núñez a l’hora de partit.
Anfield espera per portar enlaire el seu equip en el moment clau de la temporada. A la Premier League estan amb la fletxa verda cap amunt i en la Champions ho tenen pràcticament fet per ser a les semifinals. A Liverpool podrien acabar la temporada amb més d’un títol, una cosa que motiva sobre manera una afició que s’ha tornat a acostumar a l’excel·lència.
Quan i on veure el Liverpool-Benfica de Champions
El partit corresponent a la tornada dels quarts de final de la Champions League entre el Liverpool i el Benfica que es disputarà aquest dimecres 13 d’abril del 2022 a Anfield a partir de les 21.00 hores es podrà seguir en directe per Movistar Liga de Campeones 1 de la plataforma Movistar Plus.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»