Retorn a la Lliga espanyola
Rafinha negocia el seu fitxatge per la Reial Societat

Thiago Mendes of Lyon Rafael Alcantara aka Rafinha of PSG during the French championship Ligue 1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Olympique Lyonnais (OL) on December 13 2020 at Parc des Princes stadium in Paris France - Photo Jean Catuffe DPPI AFP7 13 12 2020 ONLY FOR USE IN SPAIN /
Rafinha Alcántara podria tornar a la Lliga espanyola en el mercat d’hivern. El jugador, de 28 anys, vol tornar a tenir minuts i està valorant les diverses opcions que té sobre la taula per abandonar el PSG. Una, i amb bones perspectives d’arribar a bon port, és la de la Reial Societat.
Rafinha té contracte amb el PSG fins al 2023 i ara el seu desig és jugar amb continuïtat. La Reial Societat és un equip amb un estil de joc que s’adapta bé a les seves característiques tècniques i les dues parts veuen amb bons ulls l’operació.
La sortida podria tancar-se en forma de cessió fins al 30 de juny, deixant alguna porta oberta d’una opció de compra per al juny. El Barça estarà atent a aquesta operació, ja que li va donar la carta de llibertat per fitxar pel PSG firmant una clàusula d’un ingrés del 35% d’una futura venda.
Altres propostes
Rafa Alcántara també té altres propostes tant de la Lliga espanyola, com d’Itàlia i de França. El jugador guarda un molt bon record també de la Serie A, on va rendir a gran nivell a l’Inter, i la via italiana també està oberta.
En tot cas, per ara només hi ha converses amb els clubs interessats, i la decisió es prendrà amb calma. Rafinha no es vol precipitar, ja que està en un punt crucial de la seva carrera amb el Mundial de Qatar 2022 en perspectiva i vol lluitar per entrar en la cursa per ser a la llista de la selecció brasilera. Es pot recordar que el menor dels Alcántara va guanyar la medalla d’or amb el Brasil en els Jocs Olímpics de Rio de Janeiro el 2016.
Tot i que a França es va especular que ja s’havia acomiadat del vestidor del PSG, en realitat només va marxar, com els seus companys, per iniciar les vacances nadalenques.
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata
- Com evitar les trucades ‘spam’ Ni respondre ni bloquejar el número: això és el que has de fer per acabar amb les trucades ‘spam’ per sempre
- Pogacar triomfa en el Dauphiné davant Vingegaard
- Russell s’imposa en el caos de McLaren al Canadà
- La lliçó del compromès Leo Messi
- Un PSG insaciable esclafa l’Atlètic