Suspès l’Atalanta - Vila-real per la neu
La UEFA anuncia que el partit es disputarà aquest dijous a les 15.00 hores

Les fortes nevades caigudes a Bèrgam han obligat a ajornar l’Atalanta - Vila-real, que no es podrà jugar aquest dimecres. La UEFA va retardar al principi el partit 20 minuts i el va fixar per a les 21.20 hores, però finalment ha quedat ajornat i es disputarà aquest dijous a les 15 hores.
Notícies relacionadesDebido a la incesante nevada 🌨 que cae sobre Bérgamo, la @UEFAcom_es ha decidido finalmente APLAZAR el partido @Atalanta_BC 🆚 #Villarreal para mañana jueves en horario aún por determinar.#UCL pic.twitter.com/Hgm4e6rdsc
— Villarreal CF (@VillarrealCF) 8 de diciembre de 2021
El col·legiat anglès Anthony Taylor va considerar en la revisió abans del duel que el camp complia les condicions perquè es jugués el partit, però al final es va optar per l’ajornament, ja que les condicions eren extremes.
Els dos equips es juguen el pas a vuitens. L’equip italià necessita guanyar mentre que els homes d’Emery persegueixen almenys un punt que garanteixi la seva presència entre els 16 millors.
Sí que cau, sí ❄️...
— Villarreal CF (@VillarrealCF) 8 de diciembre de 2021
👉 @pauttorres#UCL pic.twitter.com/kj988IPUhs
- Òbit Mor Verónica Echegui als 42 anys
- Històries de les Glòries (4) L’escalèxtric viatger de Porcioles
- INCENDIS FORESTALS Una vella i «maleïda» cançó de Serrat, l’himne per recordar l’estiu en què va cremar l’oest espanyol
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- Servei d’Aigües de Catalunya Una sentència tomba la pujada de l’aigua en una ciutat de l’àrea de Barcelona per «frau de llei» i «desviació de poder»