Jocs Olímpics de Tòquio
L’espanyol Lamdassem aconsegueix un cinquè lloc, mentre Kipchoge guanya el seu segon or
Lamdassem gairebé va acariciar el podi amb els dits i va lluitar fins als últims 500 metres
L’atleta espanyol Ayad Lamdassem va acabar cinquè aquest diumenge a la marató dels Jocs Olímpics de Tòquio 2020, fregant un podi pel qual va lluitar fins als últims 500 metres, amb la victòria indiscutible del kenyà Eliud Kipchoge, el seu segon or seguit.
El plusmarquista mundial va ser el cap de l’última prova de l’atletisme celebrada a Sapporo. Sense torçar el gest en cap moment i amb un atac definitiu en el quilòmetre 30, Kipchoge es va mostrar amo i senyor dels 42.195 metres. Per darrere, la lluita per la plata i el bronze va quedar entre quatre els últims 7 quilòmetres.
Als seus 39 anys, Lamdassem va estar al cas al costat del kenyà Lawrence Cherono, el belga Bashir Abdi i el neerlandès Abdi Nageeye, però no va aguantar els últims espeternecs. Nageeye va creuar la meta segon i Abid tercer, a 1:20 del 2:08:38 que va marcar Kipchoge. Quant als altres dos espanyols en la prova, Daniel Mateo va entrar 21è a 6:43 i Javier Guerra, 33è a 8:04.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
- Tecnologia i psicologia Un de cada vuit adolescents recorre a la IA en moments de malestar emocional
- El Barça fregeix l’Olympiacos amb defensa i 13 triples
- Tsygankov ressuscita un Girona que aconsegueix sortir del descens
