Tòquio 2020
Pau Gasol: «Podem fer una cosa històrica, és el repte contra els Estats Units»
No considera que aquesta selecció americana sigui inferior a altres del passat
El pivot espanyol Pau Gasol afronta el partit contra els Estats Units a quarts de final dels Jocs Olímpics de Tòquio 2020 com «un repte», una oportunitat de «fer una cosa històrica» i superar per primera vegada l’equip americà a la cita olímpica.
«Aquest partit, en aquest moment, és una oportunitat única i especial i hem d’anar a lluitar-la. Hem perdut sempre contra ells i seria meravellós i molt especial poder tenir èxit», va dir aquest dilluns, en una roda de premsa organitzada pel Comitè Olímpic Espanyol (COE) prèvia al duel de dimarts.
El català va negar, això sí, que aquesta selecció nord-americana sigui inferior a d’altres. «No crec que aquesta selecció tingui menys talent que algunes de les altres grans seleccions americanes. Estaven amb un equip no fet, amb tres jugadors que es van incorporar un dia abans, ara tenen el rodatge», va afirmar.
Notícies relacionades«Sabíem que si perdíem era un cara o creu i ens van tocar els Estats Units. Si ens hagués tocat Alemanya o Itàlia tampoc podríem estar relaxats. És un repte jugar contra els Estat Units, però tota adversitat presenta una oportunitat de fer una cosa especial. Podem fer una cosa històrica, una cosa que no hem pogut fer als Jocs, i que el resultat sigui diferent. Podem estar emocionalment forts de cara al partit si ens centrem en això», va afegir.
D’altra banda, el doble campió de l’NBA es va referir a la seva candidatura a entrar a la Comissió d’Atletes del Comitè Olímpic Internacional. «És una cosa paral·lela a la competició, que venia de dos anys enrere, per ser membre del COI. Per mi els Jocs han significat molt a la meva vida i m’agradaria tenir un paper en el desenvolupament del moviment olímpic», va explicar.
- L’emotiu concert que va contraprogramar Rosalía
- ¿I si absolen el fiscal?
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Gemma Mengual: "Vam ser conillets d’Índies i vam fer coses que ara no es farien ni de conya"
- Mobilitat Catalunya aposta pels trens de 100 metres d’Alstom i deriva els de 200 metres d'Stadler a Madrid
- ACTUALITAT BLAUGRANA Messi visita l’interior del Camp Nou: «Un lloc que trobo a faltar amb l’ànima»
- Universitat de Girona La UdG construirà nous equipaments i n’ampliarà als campus de Montilivi i Barri Vell
- Abusos a l’Església El Vaticà investiga per pederàstia el bisbe de Cadis quan dirigia el seminari de Getafe
- Relacions entre socis ERC posposa fins al 2026 el debat al Congrés de la llei perquè Catalunya recapti el seu IRPF
- Cops de mar L’heroi de Tenerife que va salvar tres turistes de morir ofegats: «Em vaig llançar al mar sense pensar-ho»
