Absència destacada
Federer baixa dels Jocs Olímpics per lesió
L’astre suís assegura que va tornar a lesionar-se a la gira d’herba al genoll i s’uneix a Nadal i Thiem com a baixes destacades a Tòquio.
Roger Federer ha confirmat aquest dimarts que no estarà als pròxims Jocs Olímpics de Tòquio per lesió. El suís va anunciar que durant la gira d’herba va tornar a ressentir-se de problemes físics al genoll que li impediran competir en la cita olímpica que arrenca el pròxim dia 23 de juliol.
— Roger Federer (@rogerfederer) 13 de julio de 2021Notícies relacionades
«Estic disgustat per no poder representar el meu país en els Jocs, cosa que sempre ha sigut un honor», va explicar l’exnúmero u del món. «He començat ja la rehabilitació i espero tornar al circuit a finals d’aquest estiu».
Djokovic, dubtós
L’absència de Federer s’uneix a la d’altres grans figures, com Rafa Nadal o Dominic Thiem, que també van descartar competir en aquests Jocs. Per la seva part, Novak Djokovic va deixar en l’aire la seva presència a Tòquio i serà en els pròxims dies quan anunciï si serà o no a la cita olímpica.
- Okupació Un propietari recupera la seva vivenda a la platja en una distracció dels ocupes
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
- La periodista que va dinar amb Mazón el dia de la dana, citada a declarar
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Així estan les enquestes de les eleccions generals a Espanya
- Canvis a la UE ¿Conduir als 17 anys? DGT, experts i víctimes ho avalen però posen el focus en el tutor
- GP DE MALÀISIA Àlex s’afegeix a la festa dels Márquez amb el subcampionat del món
- Preocupació a la zona El ‘segon violador de l’Eixample’ és avui un home sense llar que viu al carrer a prop d’una escola
- Conduir amb 17 anys serà possible: aquestes són les condicions aprovades per la UE
