Futbol
Abelardo deixa de ser l’entrenador de l’Alabès
Abelardo Fernández ha deixat de ser l’entrenador de l’Esportiu Alabès. Així ho ha anunciat aquest dilluns el club vitorià en un comunicat, amb el qual posa fi a la vinculació que els unia des del mes de gener, quan el tècnic de Gijón es va fer càrrec de l’equip.
El nom de Javier Calleja és el que han apuntat ja alguns mitjans com la cadena SER i el Correo per agafar-li el relleu a la banqueta. El preparador madrileny està actualment sense equip després de la seva etapa al Vila-real.
Els números han dictat sentència d’Abelardo en aquesta segona etapa al club basc. Des de la seva arribada, l’Alabès només ha aconseguit cinc punts dels trenta-tres possibles en 11 jornades. L’equip vitorià és cuer, empatat a 23 punts amb l’Eibar, i només ha sumat 5 victòries en 29 jornades.
El detonant
Notícies relacionadesLa derrota contra el Celta aquest diumenge (1-3), en un partit que s’intuïa com un ultimàtum, ha acabat amb la paciència de la directiva. El mateix entrenador va deixar entreveure després del partit a Mendizorroza el final de la seva etapa. «Soc el primer que reconec quina és la situació i els números», va explicar a la roda de premsa, en què va assegurar que havia de ser honest amb l’Alabès.
«Em sento responsable des que he arribat, no he fet aquesta plantilla, però crec que la salvació és molt possible, tot i que els meus números estan aquí i és una realitat», va incidir el Pitu, que també ha mantingut un enfrontament obert amb el davanter Lucas Pérez, apartat de les dues últimes convocatòries de l’equip, acusant-lo de falta de respecte envers ell i els seus companys.
- Micheál Martin, primer ministre d'Irlanda, defensa Europa i la immigració davant Trump
- Joia modernista Barcelona dona tres mesos a Núñez i Navarro per retocar el pla que permeti obrir la Casa Lleó i Morera al públic
- Al carrer Verdi Un incendi en un habitatge de Badalona provoca un ferit crític i dos més menys greus
- Ábalos al banc dels acusats El Suprem revisarà la decisió del Congrés de no indemnitzar Ábalos després de la pèrdua del seu escó
- Conflictes globals Aquests són els països més segurs del món si esclata una guerra global, segons l’Índex de Pau 2025
