LA SITUACIÓ BLAUGRANA
Tusquets demana a Laporta que deixi d’amenaçar la gestora
DEPORTES CARLES TUSQUETS PRESIDENTE Comissio Gestora FC BARCELONA FOTOGRAFIA DE GERMAN PARGA /
Carles Tusquets havia mantingut un perfil més baix després de dir que ell hagués venut Messi. Però ara ha tornat a aixecar la veu per demanar a Joan Laporta que deixi d’amenaçar la junta.
Així l’hi ha fet saber en una carta que ha revelat Catalunya Ràdio. «Demano que s’abstingui de requerir o amenaçar aquesta Comissió Gestora en la recerca de decisions que vostè consideri que poden convenir-li sota l’aparença de ser necessaris per al club», li assesta l’expresident, el més bel·ligerant amb el paper de la junta provisional.
Notícies relacionadesTusquets utilitza fins i tot en cinc ocasions el terme «amenaça» per referir-se a l’actitud de Laporta, al qual critica el seu posicionament en el tema Eric Garcia.
«Si la comissió gestora no ha procedit a la subscripció d’aquest contracte, en cap cas haurà sigut a causa de les seves injustes i desconsiderades amenaces, sinó més aviat a causa d’una mostra de responsabilitat i elegància de permetre que sigui el president electe del club qui adopti en el seu moment la decisió que consideri més adequada al respecte».
- Tennis Andreeva conquesta Roland Garros i converteix la promesa en una realitat
- Memòria reconstruïda Set dones i un jove fan el primer pas per «reconstruir» un poble deshabitat
- A Astúries Mansour Gueye, el senegalès que després d’una dura travessia en pastera va acabar vivint a Espanya: "No es pot jutjar ningú pel color de la pell, soc aquí per guanyar-me la vida"
- MUNDIAL DE MOTOGP Márquez torna a sorprendre el món amb una altra exhibició a Hongria
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora | Nova negociació entre els EUA i l’Iran per aconseguir la pau
