95 ANYS
Cesc Fàbregas revela que la seva besàvia té el coronavirus
El 70% dels avis de la residència d'Arenys de Mar on viu van donar positiu en la prova que els van fer abans de traslladar-los a un hotel

jmexposito53157307 monaco s newly recruited spanish midfielder cesc fabregas sp200417192831 /
Cesc Fàbregas, centrecampista català del Mònaco, ha anunciat que la seva besàvia té coronavirus amb 95 anys i que ho van descobrir al fer el trasllat dels avis de la residència amb què col·labora econòmicament a la seva ciutat natal, Arenys de Mar, a un hotel.
«Té 95 anys i la pobrissona ha agafat el coronavirus per desgràcia. Hi havia moltes persones que no l’havien agafat a la residència i volíem fer el trasllat a un hotel. Els van fer el test a tots i el 70% van donar positiu, inclosa la meva besàvia», ha revelat a La Sexta.
Cesc és a Mònaco amb la seva parella i els fills, amb la impotència de no poder traslladar-se: «Aquest dijous vam fer una videotrucada amb ella i la veritat és que se la veu bé i està animada. El pitjor és que no pots estar amb ella i fer-li una abraçada. Tant de bo que ho pugui superar, tot i que sabem que pot ser difícil».
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- BOE Nous llocs de funcionaris a l’Administració: l’Estat n’incorpora 551 a Catalunya
- Cas Koldo Feijóo, després de l’«estupor» que Ábalos continuï de diputat: «Seguim sorpresos que no hi hagi ningú que retiri la confiança d’una vegada al Govern»
- Empreses Nestlé anuncia l’eliminació de 16.000 llocs de treball a les seves fàbriques de tot el món
- El Govern es desvincula per complet d’Ábalos
- Tempesta judicial i política Una empresa de Panamà demana cita a Ábalos per expandir negoci