driblatge judicial
Ronaldinho surt de la presó i complirà arrest domiciliari en un hotel
L'exfutbolista va entrar al Paraguai amb un document fals i afronta una pena de fins a cinc anys de presó
Després de passar un mes arrestat a Asunción amb el seu germà, aconsegueix pagar una fiança d'1,2 milions

jdomenech52661183 ame1698 asunci n paraguay 06 03 2020 ronaldo de assis 200316134642 /
Ronaldinho i el seu germà van concloure la seva temporada carcerària al Paraguai, que, al llarg de poc més d’un mes, ha estat mitigada per l’exjugador del Barcelona amb partits de futbol, menjars opípars i una vida fixat a les pantalles de televisió o un ordinador.
El jutge Gustavo Amarilla els ha concedit l’arrest domiciliari en un luxós hotel del centre d’Asunción a canvi d’una fiança d’1,6 milions de dòlars (1,2 milions d’euros). La policia s’ha d’encarregar de verificar que els germans Assís Moreira compliran al peu de la lletra una restricció agreujada per la quarantena que va decretar el Govern per afrontar el coronavirus.
D’acord amb el diari ‘ABC’, els diners de la fiança ja han estat transferits a un compte bancari a través de l’empresa M360 Paraguay, de l’advocat Óscar Mersan de Gasperi.

Ronaldinho ha matat el temps a la presó jugant a futbol /
Ronaldinho va haver de complir la presó preventiva en una estació policial on també hi ha allotjats exuniformats corruptes i petits narcotraficants, amb els quals va socialitzar mentre esperava la llibertat condicional. Havia anat a parar a aquesta unitat carcerària en el marc de l’escàndol que va significar haver entrat al Paraguai amb documentació falsa per participar en la inauguració d’un casino. També havia sigut contractat per la Fundació Angelical, manejada per l’ara pròfuga Dalia López. Les penes per utilitzar document públic de contingut fals arriben fins als cinc anys de presó.
Catorze processats més
Notícies relacionadesL’escàndol va copar diversos dies les portades dels diaris fins que va ser desplaçat per la pandèmia. Per aquesta causa han sigut també processades 14 persones més, entre ells un empresari i funcionaris de la Direcció de Migracions i Identificacions de la Policia Nacional, que van expedir passaports i cèdules d’identitat.
Ronaldinho passarà un temps a l’habitació 105 de l’hotel. Abans de sortir va rebre una mala notícia: l’empresa EA Sports estaria avaluant la possibilitat d’eliminar-lo del conegut videojoc Ultimate Team FIFA 20. El repudi li arriba fins al món virtual.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)