optimista a la xarxa
Missatge de Nadal contra el Covid-19: «Ja queda menys»
El tennista espanyol i actual número 2 del món, Rafa Nadal, ha manifestat aquest dijous que ha intentat fer «un canvi» i estar «positiu» davant de la pandèmia del coronavirus i el confinament domiciliari i optar així per comptar els dies que falten perquè aquesta situació s’acabi i es pugui tornar a la normalitat.
«Hola a tots, aquí estem. Moments difícils, però ja queda menys i jo, a partir d’avui, he intentat fer un canvi, ser positiu i comptar els dies que ja van passant perquè ja queda menys. Salut a tots i molts ànims. Som-hi», es va adreçar als seus seguidors a les xarxes socials.
Nadal va fer aquest vídeo a sobre d’una cinta de córrer, fent exercici per mantenir la forma en la tercera setmana, ja entrada, de confinament des que es va activar l’estat d’alarma.
A l’espera de la llum verda
Notícies relacionadesA falta de saber quan es reactivarà de nou el calendari ATP, amb els següents tornejos anul·lats i la temporada de terra batuda i d’herba en suspens, el de Manacor s’entrena a casa per estar el més preparat possible quan el tennis i l’esport en general vegin llum verda de nou.
De moment, el guanyador de 19 grans es pren seriosament el confinament, el promou a les seves xarxes socials i està col·laborant en la lluita contra el Covid-19 amb iniciatives solidàries com ‘CruzRoja respon’. Una campanya que pretén unir esportistes espanyols i recaptar 11 milions d’euros que ajudin a 1.350.000 persones en la lluita contra la pandèmia, iniciada al costat del seu amic Pau Gasol i seguida ja per Marc Márquez, Sergio Busquets, Carolina Marín o Alberto Contador, entre d’altres.
- Barcelonejant Pilarín Bayés conquista la nit solidària de la cultura
- A un any de la cita electoral Junts obre la carrera cap a les municipals entrant al cos a cos amb Aliança: «Una cosa és parlar clar i l’altra insultar»
- Preparat minuciosament Atrapat amb una càmera sota la perruca i un pinganillo perquè li dictessin les respostes de l’examen de recuperació del carnet de conduir
- Conflicte a l’escola Illa situa l’acord amb els sindicats de professors com «el primer pas per remuntar» l’educació a Catalunya
- Leo Messi explica com és la seva vida a Miami: «M’és igual l’edat mentre jo pugui continuar fent el que m’agrada»
