esportista solidari
Javi López: «Tots coneixem algú que s'ha infectat i que lluita»
El capità de l'Espanyol reflexiona des del seu confinament sobre el sotrac pandèmic al món
El capità de l’Espanyol, Javi López, va afirmar aquest dimarts, en un declaracions als mitjans del club, que no pot «mirar cap a un altre costat» quan tota la societat «coneix algú que s’ha infectat i que lluita contra aquesta malaltia».
El futbolista va relatar el seu dia a dia i va reconèixer que aquesta situació «no és fàcil» i li està «costant». «Ens ha agafat per sorpresa per la velocitat de contagi. Estic plenament conscienciat que només ens val seguir a casa i mantenir la calma», va insistir.
Javi López, a més, va comentar que realitza «dues hores d’exercici físic que es pot fer en un balcó o en una habitació tancada». «Ajuda a desconnectar i a tonificar el cos», es va sincerar el lateral dret andalús.
Temes:
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»