EL COVID-19
La Copa Llibertadors, suspesa almenys fins al 5 de maig per coronavirus
La confederació sud-americana de futbol ja havia anul·lat prèviament la Copa Amèrica
marcosl52848988 23 10 2019 handout 23 october 2019 brazil rio de janeiro200319114855 /
La CONMEBOL ha decidit «suspendre temporalment almenys fins al 5 de maig» la Copa Llibertadors a causa del «risc d’expansió» del coronavirus unint-se així a la mesura que va adoptar dimecres passat quan va retardar la disputa de la Copa Amèrica al 2021. També l’Eurocopa ha sigut ajornada fins a l’any que ve, mentre no se sap encara quan podran tornar a disputar-se les lligues nacionals ni la Lliga de Campions.
🏆 La #Libertadores, suspendida al menos hasta el 5 de mayo.
— CONMEBOL Libertadores (@Libertadores) 19 de marzo de 2020
📌 Más información: https://t.co/yphd2acS0t pic.twitter.com/Rqrada5h5x
«Demanem als clubs que guardin les degudes diligències a efectes d’evitar la propagació del virus i realitzin els protocols de prevenció suggerits per les autoritats competents. És un moment de cooperació i responsabilitat de tota la comunitat i el futbol no pot ser aliè a això», ha indicat la CONMEBOL, recordant que «continua monitorant la situació de prop amb les autoritats competents i mantindrà contacte permanent amb la comunitat del futbol sud-americà durant aquell difícil període».
- Una dècada després De Podem i Cs a Vox i Alvise: el ‘vot protesta’ baixa, però encara atrau el 25% de l’electorat i vira a la dreta
- FC BARCELONA-RAYO (1-0) Un cop de cap d’Araujo evita l’ensurt del Barça davant el Rayo
- Local mític per a diverses generacions Història i històries del Karma de la plaça Reial, 1978-2026: «La gent ho aguantava tot per ser allí»
- Conflicte al Pròxim Orient Trump amenaça de bombardejar les centrals elèctriques de l’Iran si no obre l’estret d’Ormuz totalment en 48 hores
- Possible homicidi Els Mossos investiguen la mort violenta d’un home amb ferides d’arma blanca a Olot
