entrevista radiofònica
Tebas: «Jo voto Vox i no solc canviar»
El president de la Lliga explica que va témer una acció de protesta durant el clàssic i per això es va canviar de l'octubre a l'abril

marcosl39974722 manchester england september 06 javier tebas la liga p180205213305 /
Javier Tebas ha explicat en una entrevista en la COPE que la Lliga temia que hi hagués una acció de protesta durant el clàssic del mes d’octubre pels disturbis de Barcelona arran de la sentència del procés. Finalment, es va traslladar al mes de desembre. El màxim mandatari de la patronal futbolística ha comentat que es va fer un rastreig a les xarxes socials i als fòrums i que van comprovar que es podien dur a terme manifestacions que podien afectar la jugabilitat del Barça-Reial Madrid.
Tebas al mateix mitjà també va parlar sobre els càntics racistes que va rebre Iñaki Williams dissabte passat en el partit entre l’Espanyol i l’Athletic. «Els insults racistes a Williams poden ser un delicte d’odi i pot ser tractat com un delicte penal. L’Espanyol hauria d’expulsar els nou socis», va afegir Tebas.
Baralla d’ultres del València i el Barça
Dissabte passat als voltants de Mestalla també es va produir una baralla entre les aficions ultres del València i del Barça. «Sabíem alguna cosa però no el lloc, hi va haver un error», ha afegit Tebas. A més, el president de la Lliga ha explicat que cal vigilar la compra d’entrades per internet per evitar que els ultres puguin adquirir-les. Tebas també ha mostrat el seu rebuig de la baralla.
Un altre dels temes candents és la ideologia política de Tebas, que sempre s’ha desmarcat i deixa ben clar que és votant de Vox. En l’entrevista se li ha preguntat per si havia canviat el seu vot, tot i que Tebas s’ha ratificat en la seva intenció de continuar votant la formació d’ultradreta. «Jo voto Vox i no solc canviar de posicionaments ideològics. Aprofito per felicitar Pedro Sánchez.»
El VAR porta cua
Les polèmiques en l’ús i les decisions que prenguin els col·legiats al revisar el videoarbitratge continua sent un continu debat. A Tebas tampoc li acaba d’agradar el VAR i en l’entrevista va especificar que «intervé massa». També va aclarir que hi haurà una reunió el març per valorar el VAR. No obstant, Tebas ha anat més enllà i ha dit que la suposada trucada de Florentino Pérez a Luis Rubiales després del clàssic ha marcat un abans i un després en l’ús del VAR.
Notícies relacionadesRespecte als noms de Rajoy i Casillas com a possibles candidats a la presidència de la federació espanyola, Tebas ha conclòs que li sembla «rar» i «kafkià» però que li agradaria que hi hagués candidats per a les eleccions. Sobre Casillas, ha dit que l’exporter madridista li va comentar que no estava d’acord amb la gestió de Rubiales.
Supercopa d’Espanya a l’Aràbia Saudita
El president de la LFP va voler entrar en detalls sobre la disputa de la Supercopa al país saudita. «No em va agradar pels drets humans. Des d’allà ens piratejaven els partits. Em comprometo a no portar a jugar competicions oficials en aquells partits que no es respecten els drets humans».
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols