DESPRÉS DEL 'CAS ZOZÚLIA'
El president del Rayo Vallecano denuncia els Bukaneros per un intent d'agressió
Un grup d'aficionats va sacsejar i va colpejar el vehicle de Martín Presa al finalitzar el partit de Copa amb el Tarazona

martin-presa
El president del Rayo Vallecano, Raúl Martín Presa, i el vicepresident del club, José María Sardá, han presentat una denúncia davant de la Guàrdia Civil per un intentd’agressió per part de membres delsBukaneros, grup radical del club de Vallecas.
L’incident va tenir lloc una vegada acabat el partit entre el Tarazona i el Rayo corresponent a la Copa de Rei, que va acabar 0-1 en la pròrroga a favor dels madrilenys. Una vintena d’aficionats, segons fonts del club, es van acostar a la sortida de l’estadi a buscar Martín Presa i Sardá amb la intenció d’increpar-los. Al ficar-se al cotxe per tornar a Madrid, aquests individus van començar a sacsejar el vehicle i colpejar-lo, i van provocar alguns desperfectes a la carrosseria.
Segons el president, aquestes persones eren integrants dels Bukaneros. Durant el partit coper es van poder escoltar gran quantitat d’improperis i insults cap a Martín Presa.
Després de l’incident amb el seu vehicle, el president del Rayo es va dirigir a la comissaria més pròxima de Tarazona per denunciar els fets.
‘Cas Zozúlia’
Aquest episodi arriba després de la polèmica pel ‘cas Zozúlia’ del cap de setmana passat quan el jugador de l’Albacete Roman Zozúlia va ser increpat pels Bukaneros durant el partit entre el Rayo Vallecano i el club manxec. L’afició local va insultar el jugador ucraïnès i el va titllar de «nazi». Finalment, el partit es va suspendre. Aquest dimecres el comitè de competició de la Federació ha de decidir si sanciona o no el Rayo Vallecano i quan es jugaran els minuts pendents del partit.
Notícies relacionadesEl dia d’aquest partit, Martín Presa va denunciar públicament que tant la seva família com ell «patien insults des de moltíssim temps enrere».
Al ficar-se al cotxe per tornar a Madrid, aquests van començar a sacsejar-lo i colpejar-lo i van provocar alguns desperfectes al vehicle.
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- El 62% d’espanyols reclamen eleccions, entre ells un 40% de votants del PSOE
- Successos Mor un turista francès durant el seu comiat de solter a Sils
- La intrahistòria d’un canvi d’actitud Lamine sedueix Nico Williams
- FUTBOL La intrahistòria d’amor del Barça per Nico Williams: de la seva lleialtat amb l’Athletic al seu enamorament sobtat amb Lamine
- Bon Preu construirà un centre logístic a Parets del Vallès
- El repte d’atraure talent jove marca l’obertura del SIL
- BCN acull el primer Fòrum per a la Pau i la Seguretat a Europa
- Javier Escribano: "Estem explorant inversions industrials a Catalunya"
- L’FMI obriràla seva primera seu d’Espanya a València