ETAPA UNIVERSITÀRIA
Eto'o es converteix en estudiant de Harvard
L'exjugador del FC Barcelona estudiarà un grau d'administració d'empreses a la prestigiosa universitat nord-americana

undefined13377100 mun158 pretoria sud frica 19 06 2010 el jugador de la sel181107203329 /
Samuel Eto’o ha passat dels terrenys de jocs a les aules universitàries. El seu recent retir del futbol li ha comportat la curiositat de convertir-se en empresari, sobretot després de muntar una casa d’apostes al Camerun. Eto’o ha sigut acceptat com a estudiant de la universitat de Harvard als Estats Units i cursarà el grau d’administració d’empreses que li servirà per aprendre a gestionar la seva empresa.
L’exfutbolista es traslladarà a viure a Boston, ciutat on es troba la universitat de Harvard, i a partir del gener del 2020 començarà la seva nova etapa com a estudiant universitari. En declaracions a la revista Jeune Afrique,Eto’o ja explicava la seva intenció d’anar a Harvard. «Quan ets futbolista pagues a altres perquè cuidin els teus interessos comercials, però una vegada que depèn de tu administrar-los i desitges que creixin, necessites adquirir noves habilitats. Llavors reprendré els meus estudis per aprendre administració d’empreses», va remarcar Eto’o.
Notícies relacionadesL’any 2012, Eto’o va crear una companyia telefònica que no va acabar de funcionar i va fer fallida poc després de la seva creació.
L’últim culer que va ser a Harvard va ser Gerard Piqué, que va tenir l’honor de millorar les seves habilitats com a empresari per poder tenir èxit després de retirar-se. Ara per ara li està anant bastant bé, ja que el FC Andorra, del qual és accionista, està en llocs de promoció per pujar a Segona Divisió i, al seu torn, aquest 2019 s’ha encarregat d’organitzar la Copa Davis.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig