EL DRAMA D'UNA CAMPIONA
La nova batalla de Catalina Corró: «El meu cervell no està bé i està patint»
La jove nedadora mallorquina haurà de tornar a la sala d'operacions després d'operar-se d'un tumor cerebral el 2017

lmendiola43931791 jjmm 27 tarragona 23 06 2018 la nadadora espa ola catalin191003140349 /
La nedadora Catalina Corró, de 24 anys, haurà de tornar a passar per la sala d’operacions, després de ser intervinguda ja el 2017 d’un tumor cerebral i reprendre amb èxit la seva carrera com a esportista. La mateixa Catalina ho ha fet públic a través d’una publicació en el seu compte d’Instagram per explicar que es retira temporalment. «M’han de tornar a operar perquè alguna cosa del meu cervell no està bé i està patint», revela Corró a Instagram.
L’actual nedadora del CN Sabadell, on entrena a les ordres d’Álex López al costat de Marina García, Judit Ignacio i Beatriz Gómez, un dels noms importants de la seva generació, ja va demostrar la seva força de voluntat per sobreposar-se a la seva primera intervenció i tornar a la competició. Ara anuncia la seva retirada temporal per afrontar aquesta nova batalla. «No vull dir adeu al meu món, només m’atreveixo a pronunciar un fins després», escriu Corró.
Força de voluntat
Notícies relacionadesEn el seu post l’esportista de Mallorca firma: «Si alguna cosa em caracteritza és la força de voluntat que tinc per aixecar-me després d’un cop dur», tot i que admet els mals moments pels quals ha passat des que el 10 de setembre passat els cirurgians li van anunciar que s’havia de sotmetre a una nova operació. «Els atacs d’ansietat, les nits sense dormir per por de tancar els ulls i els dies sencers plorant passaran. I la vida m’ensenyarà a valorar més el que tinc al meu voltant», se sincera.
Després de recuperar-se de l’operació que va viure el març del 2017, Corró va aconseguir algunes de les seves millors marques el 2018, any en què va aconseguir l’or en la prova de 400 estils dels Jocs del Mediterrani. Poc després va ser una de les protagonistes dels Campionats d’Espanya d’hivern celebrats a Barcelona al novembre. En aquesta cita Corró va obtenir les mínimes per al Mundial de piscina curta de la Xina en els 200 papallona, els 400 estils i els 800 metres. A la Xina, Corró va aconseguir una setena plaça a la final dels 400 estils.
- Jordi Tarrés: "M’han trasplantat el fetge i el ronyó. Mai m’hauria imaginat veure’m així"
- La Coca-Cola de Josep Cuní
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- Fenomen social Arriben les ‘tradwives’ penedides: «Jo només mostrava les bondats de la vida domèstica, però allò era una presó»
- Aquesta moneda del Mundial del 82 es converteix en un tresor: pot arribar a 35.000 euros
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- Valor incalculable ¿Què se sap del robatori al Louvre i qui són els lladres? Les dues hipòtesis que estudien la policia i els experts
- Hàbit nociu Igualtat alerta en una campanya que «l’escola» del porno pot tenir «conseqüències devastadores»
- Negociació amb el Govern ERC admet avenços en la negociació del nou finançament però continua veient lluny un acord