EL DRAMA D'UNA CAMPIONA
La nova batalla de Catalina Corró: «El meu cervell no està bé i està patint»
La jove nedadora mallorquina haurà de tornar a la sala d'operacions després d'operar-se d'un tumor cerebral el 2017

lmendiola43931791 jjmm 27 tarragona 23 06 2018 la nadadora espa ola catalin191003140349 /
La nedadora Catalina Corró, de 24 anys, haurà de tornar a passar per la sala d’operacions, després de ser intervinguda ja el 2017 d’un tumor cerebral i reprendre amb èxit la seva carrera com a esportista. La mateixa Catalina ho ha fet públic a través d’una publicació en el seu compte d’Instagram per explicar que es retira temporalment. «M’han de tornar a operar perquè alguna cosa del meu cervell no està bé i està patint», revela Corró a Instagram.
L’actual nedadora del CN Sabadell, on entrena a les ordres d’Álex López al costat de Marina García, Judit Ignacio i Beatriz Gómez, un dels noms importants de la seva generació, ja va demostrar la seva força de voluntat per sobreposar-se a la seva primera intervenció i tornar a la competició. Ara anuncia la seva retirada temporal per afrontar aquesta nova batalla. «No vull dir adeu al meu món, només m’atreveixo a pronunciar un fins després», escriu Corró.
Força de voluntat
Notícies relacionadesEn el seu post l’esportista de Mallorca firma: «Si alguna cosa em caracteritza és la força de voluntat que tinc per aixecar-me després d’un cop dur», tot i que admet els mals moments pels quals ha passat des que el 10 de setembre passat els cirurgians li van anunciar que s’havia de sotmetre a una nova operació. «Els atacs d’ansietat, les nits sense dormir per por de tancar els ulls i els dies sencers plorant passaran. I la vida m’ensenyarà a valorar més el que tinc al meu voltant», se sincera.
Després de recuperar-se de l’operació que va viure el març del 2017, Corró va aconseguir algunes de les seves millors marques el 2018, any en què va aconseguir l’or en la prova de 400 estils dels Jocs del Mediterrani. Poc després va ser una de les protagonistes dels Campionats d’Espanya d’hivern celebrats a Barcelona al novembre. En aquesta cita Corró va obtenir les mínimes per al Mundial de piscina curta de la Xina en els 200 papallona, els 400 estils i els 800 metres. A la Xina, Corró va aconseguir una setena plaça a la final dels 400 estils.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Seguretat viària Més de 70.000 catalans estan en llista d'espera per examinar-se de la prova pràctica del carnet de conduir
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: on estacionar sense pagar i sense multes
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Òbit Mor Robert Redford, llegenda de Hollywood, als 89 anys
- ACTUALITAT BLAUGRANA Més futbol gratis des del balcó: el Barça-Getafe, també al Johan Cruyff