decisió oficial
Al Mundial de Qatar hi haurà 32 i no 48 seleccions
L'acord es farà públic el pròxim 5 de juny a París
zentauroepp38757880 buildings are seen on a coast line in doha qatar june 5 20170605223340 /
El Consell de la FIFA ha decidit que el pròxim Campionat del Món, que es disputarà a Qatar el 2022, tindrà 32 seleccions participants i no 48, com pretenia la Federació Internacional. La FIFA, que anunciarà oficialment aquesta decisió el pròxim 5 de juny a París, ha descartat l’ampliació per problemes polítics i de logística al país.
"Després d’un procés de consulta exhaustiu i integral amb la participació de totes les parts interessades, es va arribar a la conclusió que, en les circumstàncies actuals, tal proposta no podrà fer-se ara", indica el Consell de la FIFA. La Federació Internacional i Qatar van explorar la possibilitat d’ampliar a 48 seleccions el cartell de participants del pròxim Mundial. Però la FIFA argumenta que els preparatius ja estan avançats i que per a l’ampliació de participants és necessària una avaluació detallada i un estudi exhaustiu de l’impacte logístic al país amfitrió i que ja no hi ha temps per realitzar-lo, per la qual cosa es va descartar l’opció.
La FIFA assegura que la Copa Mundial de Qatar 2022 continuarà planejada amb 32 seleccions i que no es presentarà cap proposta al Congrés del 5 de juny.
- Okupació Un propietari recupera la seva vivenda a la platja en una distracció dels ocupes
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
- Problemes de repartiment «Paquet no entregat per no ser a casa»: el volum de feina i les penalitzacions, darrere d’aquest ‘truc’ dels repartidors
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Aquesta és la ciutat poc coneguda i més bonica del món per Nadal: té sis mercats de conte i carrers amb canals
- Envelliment Silver tsunami
- Minimitzar els riscos Cooperació amb la policia, guàrdies amb armes...: així gestionen la seguretat els museus del món després d’altres ‘robatoris del segle’
- Reforma urbanística Inquietud als comerços afectats per l’operació Inditex-Alcampo a Sant Adrià: «No ens renoven contractes»
- Durant la Convenció Municipalista Turull demana als càrrecs de Junts estar «preparats»: «Venen moments complicats»
