canvi previsible
Caparrós deixa de ser entrenador del Sevilla
El veterà tècnic continuarà lligat a l'estructura esportiva del club

zentauroepp47633556 sevilla s spanish coach joaquin caparros looks on before the190407183710 /
Joaquín Caparrós continuarà lligat al Sevilla FC la pròxima temporada, tot i que no serà l’entrenador del primer equip. El tècnic ha mantingut, aquest dimecres a l’hotel de concentració de l’equip a Tanzània, una reunió amb el president de l’entitat, José Castro, i el director general esportiu del club, Ramón Rodríguez, Monchi, en què ha quedat perfilat el seu futur, que continuarà lligat al Sevilla FC.
Caparrós, que ha dirigit el Sevilla en tres etapes diferents, tancarà l’actual després del partit amistós d’aquest dijous contra el Simba SC de Dar es-Salam a l’Estadi Nacional de Tanzània. A partir de la temporada 19-20, "el tècnic ocuparà un lloc de rellevància en l’organigrama esportiu del Sevilla FC, que encapçala Monchi", indica un comunicat del conjunt andalús.
Notícies relacionades
L’entrenador, de 64 anys, ha dirigit un total de 510 partits de Primera Divisió (167 amb el Sevilla) i és el tècnic que més vegades s’ha assegut a la banqueta de l’equip sevillista en tota la seva història en partits oficials, 241, per davant d’Emery (205) i de Manolo Cardo (200). Igualment, ha superat el basc en nombre de victòries (111) i queda només per darrere de Ramón Encinas (116). El club sevillà no ha comunicat, de moment, qui serà el substitut. Aquesta temporada va reemplaçarPablo Machín després d’haver sigut destituït.
- Ciberseguretat Evita ser estafat amb només desactivar aquesta opció del telèfon
- Després de trencar el carnet del partit Miquel Buch carrega contra Quim Torra i creu que Junts "va a menys"
- Telecomunicacions Multa de 5.000 euros per spam telefònic: Espanya estrena sancions dures contra les trucades no desitjades
- El Bellvitge Music Festival es queda sense data el 2025
- La realitat imita l’art El petit poble de Lleida on Picasso va superar el seu bloqueig artístic