curiosa estrena
Mateu Lahoz, primer àrbitre espanyol que xiularà la Champions amb VAR
El col·legiat valencià dirigirà dimecres el Tottenham - Borussia Dortmund, que es disputa a Wembley

BARCELONA, SPAIN - FEBRUARY 06: Luis Suarez of FC Barcelona is shown a yellow card by the referee Mateu Lahoz during the Copa del Semi Final first leg match between Barcelona and Real Madrid at Nou Camp on February 06, 2019 in Barcelona, Spain. (Photo by Angel Martinez/Getty Images) /
L’àrbitre valencià Antonio Mateu Lahoz serà el primer col·legiat espanyol que arbitrarà un partit de la Lliga de Campions amb VAR, al ser designat per al partit d’aquest dimecres entre el Tottenham i el Borussia Dortmund, que es disputa a les 21 hores, a la mateixa hora que l’Ajax-Madrid. El VAR s’estrena en la Champions (no es va utilitzar en la fase de grups) en els dos partits que es juguen aquest dimarts (Roma - Porto i Manchester United - París Saint-Germain, tots dos a les 21 hores).
Mateu Lahoz dirigirà el matx a l’estadi de Wembley amb Alejandro José Hernández Hernández, del Comitè de Las Palmas, com a VAR i amb Juan Martínez Munuera, també del Comitè Valencià, com a ajudant o AVAR. Els jutges de línia a l’estadi londinenc seran Pau Cebrián Davis i Roberto Díaz Pérez del Palomar i el quart col·legiat, el català Xavier Estrada Fernández.
- Educació De Palma a Barcelona amb un 13,68 a la selectivitat: ¿Què se n’ha fet de l’estudiant amb la segona millor nota de les Balears el 2024?
- EL PROTAGONISTA BLAUGRANA Lamine s’esgota en tasques solidàries i acaba substituït
- Arquitectura Brad Pitt compra la famosa casa "ovni" de l'Empordà i l'envia a Califòrnia
- Pont local ¿Quins centres comercials obren el 9 de juny, Segona Pasqua, a Barcelona i Catalunya?
- Comprova quants diners tenen els teus veïns i els de tots els barris de Barcelona