DURA LESIÓ
La maledicció de Gago: s'ha trencat tres vegades el taló d'Aquil·les en tres anys
És la tercera vegada que el migcampista del Boca es trenca el tendó d'Aquil·les, les tres en partits davant del River, i a sobre en els últims tres anys

zentauroepp46201477 gago181210160105 /
Quan elRiver Plate anava al capdavant al marcador per 2 a 1 i faltaven pocs minuts per al final, va passar una cosa insòlita. El partit estava al seu màxim pic de drama i intensitat i Fernando Gago, migcampista del Boca, va patir la ruptura del tendó d’Aquil·les. El curiós és que és la tercera vegada que l’exjugador del Reial Madrid es trenca el tendó d’Aquil·les, les tres vegades contra el River i en els últims tres anys. A sobre, van ser per jugades desafortunades de mals moviments. És a dir, no van ser lesions provocades per algun jugador rival.
La primera vegada va ser l’any 2015 en un derbi de Lliga. Havien transcorregut només 25 segons de partit al Monumental quan 'Pintita' va fer un mal moviment i va patir la lesió al tendó.
Notícies relacionadesDesprés de sis mesos de recuperació, Gago va tornar a les pistes al febrer del 2016 i, increïblement, dos mesos després, en un clàssic a la Bombonera es va trencar el tendó de la mateixa cama (l’esquerra) abans que finalitzés la primera part.
La tercera va ser ahir, a la cama dreta, després d’un mal moviment que va fer que l’argentí es trenqués el tendó d’Aquil·les.
- Compromís amb ERC El Govern es prepara per aprovar al setembre la quitació del deute de Catalunya, extensible a totes les autonomies
- Previsió meteorològica Pluges a Catalunya: el Meteocat activa avisos en aquestes comarques
- Accident Mor un turista català a l'illa indonèsia de Bali mentre realitzava pesca submarina
- Conflicte Sally Rooney podria ser arrestada per delicte terrorista després de mostrar el seu suport a Palestine Action
- Nou autonomies aporten recursos als territoris afectats pel foc