El River Plate cedeix i aquest dimecres volarà cap a Madrid
El Boca Juniors té previst viatjar aquesta nit des de Buenos Aires fins a la capital espanyola

AME5214. BUENOS AIRES (ARGENTINA), 03/12/2018.- Aficionados de River Plate en los aledaños del estadio Monumental de Buenos Aires (Argentina). Los hinchas de River Plate y Boca Juniors se resignan a que la vuelta de la final de Copa Libertadores se jugará en Madrid y, mientras se acerca el día del partido, tanto unos como otros repiten hoy la palabra injusticia. EFE/ Aitor Pereira /
El River Plate, tot i que es va oposar inicialment a la celebració del partit de la final de la Copa Libertadores a Espanya, ha anunciat de manera oficial que el seu equip volarà aquest dimecres a Madrid per jugar diumenge el polèmic partit de tornada contra el Boca Juniors a l’estadi Santiago Bernabéu.
El River, que originalment havia d’acollir el partit de tornada al seu estadi Monumental fins als incidents violents del 24 de novembre, que van empènyer la Confederació Sud-Americana (Conmebol) a ressituar el partit, va dir en un comunicat que l’equip sortirà cap a Espanya "dimecres a les 14.00 hores local [quatre hores més a Espanya] en un vol xàrter des de l’aeroport d’Ezeiza". Aquest aeroport és el que acull els vols internacionals que arriben o surten de Buenos Aires.
El Boca també prepara el viatge
El Boca Juniors, per la seva banda, encara no ha comunicat ni l’hora ni el vol que agafaran per anar cap a Madrid, però, segons informacions de la premsa local, emprendran el viatge aquest dimarts a la nit. Els seguidors ja han programat diverses festes al barri de la Boca per acomiadar els seus jugadors.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se