PASSIÓ DESENFRENADA
Arturo Vidal es posa la samarreta del Rodelindo xilè sent del Barça
El futbolista va aprofitar l'estada al seu país amb la seva selecció per animar l'equip dels seus inicis
arturo-vidal-chile
Fins ara no s’havien vist imatges d’ell amb una samarreta diferent a la del Barça, l’equip que el paga. Arturo Vidal va aprofitar la seva estada amb la selecció xilena per anar a recolzar el club del qual és seguidor des de sempre, el Rodelindo Román, que juga a la Tercera Divisió B de Xile.
El Rodelindo Román disputava la tornada dels quarts de final dels ‘play-off’ d’ascens, davant delDeportes Concepción, al’estadi Bicentenario de La Florida i, per a la sorpresa de tot el camp, Vidal, que vestia la samarreta d’aquest equip en una de les grades, va estar vivint el partit amb molta eufòria. El jugador del Barça es posava dempeus davant de cada jugada de gol, cridava, animava i fins i tot es va fer fotos i autògrafs amb tots els aficionats que se li van acostar.
El partit va acabar amb empat a dos, per la qual cosa, a causa de la derrota (0-1) del Rodelindo Román en l’anada, elDeportes Concepción va ser el que es va classificar per a les semifinals i continuarà lluitant per pujar de categoria.
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
