PASSIÓ DESENFRENADA
Arturo Vidal es posa la samarreta del Rodelindo xilè sent del Barça
El futbolista va aprofitar l'estada al seu país amb la seva selecció per animar l'equip dels seus inicis

arturo-vidal-chile
Fins ara no s’havien vist imatges d’ell amb una samarreta diferent a la del Barça, l’equip que el paga. Arturo Vidal va aprofitar la seva estada amb la selecció xilena per anar a recolzar el club del qual és seguidor des de sempre, el Rodelindo Román, que juga a la Tercera Divisió B de Xile.
El Rodelindo Román disputava la tornada dels quarts de final dels ‘play-off’ d’ascens, davant delDeportes Concepción, al’estadi Bicentenario de La Florida i, per a la sorpresa de tot el camp, Vidal, que vestia la samarreta d’aquest equip en una de les grades, va estar vivint el partit amb molta eufòria. El jugador del Barça es posava dempeus davant de cada jugada de gol, cridava, animava i fins i tot es va fer fotos i autògrafs amb tots els aficionats que se li van acostar.
El partit va acabar amb empat a dos, per la qual cosa, a causa de la derrota (0-1) del Rodelindo Román en l’anada, elDeportes Concepción va ser el que es va classificar per a les semifinals i continuarà lluitant per pujar de categoria.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança